Da er vinterskoene kjøpt inn

hissigproppen

Forumet er livet
Etter en litt knotete handlerunde i dag, så fikk vi kjøpt vintersko (eller mamma og pappa dro ut og handla for meg, så fikk de pengene etterpå).
Ble Viking Gore Tex som var på tilbud på Skoringen.

Erica måtte ha str 29 [:-][:-][:-][:-]

Yes da, målte og sjekka både jeg og damen i skobutikken, og det var 29 som passet.

Spurte om det var normalt at 2 1/2 åringer måtte ha 29 i vintersko, og nei. Det var det jo ikke (jeg visste jo svaret, men håpet vel hun skulle si at joooda, noen må ha det [8D])

Vi kjøpte eit par Viking goretex til J i dag. Dei kosta 499 (ordinær pris 699), i tillegg hadde dei ein viking-modell med 40% avslag, trur kanskje det er dei som kostar 799 i utgangspunktet? Dei skal vi ha til storebror.

BTW, Hissigproppen: Min 5,5-åring måtte ha 30 i sko[8D][:D] Veslesøster klarte seg visst med 25.

jeg var å handla i dag.Reima sine på tilbud på Obs til 399,- Imprignerer de en ekstra gang her hjemme. Der var str 24. Å tenkte jeg skulle handle sorel støvlene på sportmann til henne i tillegg

ORIGINAL: Chumalunga

Kan jeg spørre hvor mye de kostet? William hadde dem i fjor, og vi vil gjerne ha de samme i år. I fjor betalte jeg 799,-, men i ettertid hørte jeg flere som hadde betalt bare halvparten, så det lønner seg tydeligvis å forhøre seg litt![:)]
479,- koster de. Men det var i str 28-35 da, og veldig utsolgt i Oslo. Mulig skoringen andre steder har.

Men på XXL i NAF-huset hadde de en annen type viking Gore tex til 499,-, satt ned fra 699,-

De hadde "bare" opp til 28, og det ble litt snaut. Men fra 21 og oppover, såmom du har muligheten til å ta turen innover i morgen så kanskje det blir litt rimeligere sko på William [:)]

http://www.xxl.no/barnas-xxl/barnesko/vintersko/igloo-velcro-1051607?searchWord=Viking+Gore+tex

Får du opp svarte Gore tex sko på linken? Det er i så fall de vi så på også [:)]

Jeg kjøpte de på flyttesalg på G-sport i sommer til 150 ,- [8D] Men det ble en str 25, og de er fortsatt for stor!

ORIGINAL: S.Reve

Store føttene [:D][:D] Søte Erica da!Her er 24 passelig,men vi har ikke handlet enda 

Hahaha, ja hun har store føtte [:-] Det er på grensen til flaut.

Jeg hadde store føtter jeg også da jeg var liten, men ikke SÅ store!

Back
Topp