Da er vi tilbake her igjen.

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Hei.
Etter en oppdaget MA denne uken, skulle vært 11+3 på tirsdag, så ble bønna i magen målt til 7+5. Gikk igjennom abort på fødestua her hvor jeg bor i går.
Vi er klare for å prøve på ny når jeg har hatt fått første mens tilbake.
Har hatt flere SA og MA underveis, 6 svangerskap og to barn.
Så etter samtale med gynekologen på sykehuset, så skal vi prøve progesteronstøtte fra neste positive test og frem til 12 uker for å se om det kan hjelpe meg og holde på svangerskapet.

Noen flere her som har brukt progesteron, og har noen gode råd?
 
Hei.
Etter en oppdaget MA denne uken, skulle vært 11+3 på tirsdag, så ble bønna i magen målt til 7+5. Gikk igjennom abort på fødestua her hvor jeg bor i går.
Vi er klare for å prøve på ny når jeg har hatt fått første mens tilbake.
Har hatt flere SA og MA underveis, 6 svangerskap og to barn.
Så etter samtale med gynekologen på sykehuset, så skal vi prøve progesteronstøtte fra neste positive test og frem til 12 uker for å se om det kan hjelpe meg og holde på svangerskapet.

Noen flere her som har brukt progesteron, og har noen gode råd?
Så trist å lese, håper du har god støtte rundt deg❤️
Så håper jeg kroppen din kommer raskt inn i syklus igjen så dere får startet prøvingen ❤️
 
Så trist at dere har opplevd å miste så mange ganger :Heartred
Håper det blir bra med støttemedisiner.
 
Hei.
Etter en oppdaget MA denne uken, skulle vært 11+3 på tirsdag, så ble bønna i magen målt til 7+5. Gikk igjennom abort på fødestua her hvor jeg bor i går.
Vi er klare for å prøve på ny når jeg har hatt fått første mens tilbake.
Har hatt flere SA og MA underveis, 6 svangerskap og to barn.
Så etter samtale med gynekologen på sykehuset, så skal vi prøve progesteronstøtte fra neste positive test og frem til 12 uker for å se om det kan hjelpe meg og holde på svangerskapet.

Noen flere her som har brukt progesteron, og har noen gode råd?
Så fælt at dere mistet ❤️ ser du skulle hatt i desember, var i samme termingruppe vi også. MA oppdaget 15.mai, 11+0, utviklingen hadde stoppet på 6+1 :sad010
Kan ikke komme med noen råd da dette er første (forhåpentligvis siste MA/SA) med mannen min. Har et barn fra før, over ti år siden den graviditeten. Håper det løser seg for dere ❤️
 
Back
Topp