KatrineT
Flørter med forumet
Skulle ha termin 1.oktober, men det ble desverre en MA her hos oss. På mandag skulle vi inn på sjekk fordi jeg har hatt øøøøørsmå spor av blod, da var jeg 11+5- og det var bare to dager igjen til den "magiske grensen". Vi var så spente før vi dro til legen, og nervøs som få. Da han ikke kunne se godt nok på UL der (har visst bakenforliggende livmor...?) så ble vi sendt til sykehuset for vaginal UL. Der fikk vi beskjed om det ikke levde lenger mellom uke 9-10. Så i går hadde vi medisinsk abort- og håper jeg aldri opplever noe sånt igjen! [:(] (Vi så hjertet slå i 8+6, og trodde da at det var stor sjanse for at dette gikk bra... Det hadde da stoppet like etter..)
Jeg ble sjekka i dag, og fikk beskjed om at morkaken enda er igjen i livmora, men at den skulle normalt sett komme ut av seg selv. Hvis noen vil dele erfaringer med meg/ oss om dette, hører jeg gjerne fra dere. Om bivirkninger noen evt har opplevd, om det tok lang tid før dere ble gravid igjen osv.
Måtte bare lufte litt her- og vi løfter hodet og ser fremover [:)]
-katrine-
Jeg ble sjekka i dag, og fikk beskjed om at morkaken enda er igjen i livmora, men at den skulle normalt sett komme ut av seg selv. Hvis noen vil dele erfaringer med meg/ oss om dette, hører jeg gjerne fra dere. Om bivirkninger noen evt har opplevd, om det tok lang tid før dere ble gravid igjen osv.
Måtte bare lufte litt her- og vi løfter hodet og ser fremover [:)]
-katrine-