Da er vi på vei:)

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Hjem til haugesund:) er på den første ferja og ungene små krangler i baksetet:p ska bli deilig og komme "hjem"ImageUploadedByBV Forum1362127008.300817.jpg

God tur! Jeg elsker og kjøre langtur med bil, så er liiitt missunnelig :p

God tuuuuuur!! Kos dere kjempe masse :)

Ferje med samme navn som kommunen du bor i? Mannskap som er utrolig dårlige å stue biler? Går mellom en øy som er delt i to kommuner og 2 fastlandsanløp? I så tilfelle bør du ikke langt fra meg..... Vi tar denne når vi skal på hytta....

Ja det kan høres rett ut;) hee, vi har nettopp flyttet dit så er ikke så kjent enda:p hehe

Så var vi endelig fremme:) så nå sitter vi i stua til mamma og pappa og venter på at mamma og søstera mi skal komme:) ungene leker og koser seg:) virkelig deilig å komme hjem:)

Vi var 3 søstre som kranglet hele tiden, å bil turene var de verste, når jeg tenker tilbake på det syntes jeg veldig synd på mamma og pappa :p

Kos dere masse!:)

Kos dere. God helg.
Her har det vært vinterferie denne uken og det har regnet og blåst non-stop. Jentene mine har gått hverandre på nervene med mye innetid. De har for så vidt gått litt på mine nerver også :) Hehe.
Deilig med ferie, men ikke når været er pyton.

Ja det kan høres rett ut;) hee, vi har nettopp flyttet dit så er ikke så kjent enda:p hehe

Bor du i bygda med samme navn som kommunen og ferja?? Jeg kommer fra en nabokommune og bor i en annen.... Født i den største og bor i den lille rike, med den lange fjorden med kjente turistplasser..... Ikke så langt fra der du bør tydeligvis.....

Bor du i bygda med samme navn som kommunen og ferja?? Jeg kommer fra en nabokommune og bor i en annen.... Født i den største og bor i den lille rike, med den lange fjorden med kjente turistplasser..... Ikke så langt fra der du bør tydeligvis.....
Ehm der ble jeg forrvirra gitt:p men tror jeg forsto:p hehe

Back
Topp