Da er vi neste mnd ut! Hvordan har dere det nå mot slutten?

MiO04

Glad i forumet
Tenk at det er bare juli som gjenstår. Sikkert mange av oss kommer til å føde i juli og :P

Blir 37+0 den 16.juli og dermed kan han bare komme :P

Hvordan er formen deres? Har dere gjort klart alt? Jobber dere fortsatt? Snakk om alt mulig her :P

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Tenk at det er bare juli som gjenstår. Sikkert mange av oss kommer til å føde i juli og :P

Blir 37+0 den 16.juli og dermed kan han bare komme :P

Hvordan er formen deres? Har dere gjort klart alt? Jobber dere fortsatt? Snakk om alt mulig her :P

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Tiden har gått utrolig fort :eek: her er alt klart, mangler bare å henge opp stellebordet :) formen er opp og ned. Kraftigere kynnere, stikninger nedentil, kvalm osv, men tenker bare at det er modning :)
Jobber ikke, vært sykemeldt nesten hele svangerskapet :confused:

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Formen er upåklagelig :) gått på ferie nå då ikke mer jobb denne gang ;) jeg holdt ut å klarte det! Temmelig stolt :))) har alt fra snuppen fra før men nesten ingenting er klart hehe ;)

Har ikke termin før 30.08 så føler det enda er leeeenge igjen :P 8uker for å være eksakt. Og kjenner jeg gutten min rett så kommern nok ikke før på overtid :P

Ja, endelig!!:) 37 uker fra 11. Juli så håper han velger å komme ei uke før termin som de andre, meeen nr 3 kan jo være en luring;) Formen er så som så pga bekkenet. Blir verre for hver dag:( Men nå ser jeg lyset i tunnelen!!

Venter nr 3 4. August:)

Formen er bra, en så lenge (tør ikke å skryte så mye)! :) Og jeg mangler enn del små ting og tang, men det får jeg forhåpentligvis kjøpt når vi skal på ferie! :)
Har ikke jobba siden februar og er temmelig lei av å trø hjemme og vente! :p

sniker på juli-forumet kver dag for å få med meg kossen det går med di ;)
Har fremdeles 8 uker igjen, men om ca 4-5 uker kan den komma, da er det greit ;)
Lykke te dokken så har tidlig termin, unne dokken det.. Eg e drittlei!!

Her er formen sånn ok, er 34 uker nå:) bare seks igjen! Blitt litt forkjøla akkurat nå, men ikke sånn ille, og har vært noe forstoppet i d siste, så kjenner det skal bli godt å få ut lille babyen når den tid kommer ;) er vel 37 uker 26.juli..

Her nytes den siste uka før ferien til snuppa begynner, skal ha fire uker ferie hun da, en sammen med meg alene, og tre skal vi ha hele familien sammen :) synes det er uendelig godt å få være hjemme alene noen timer på dagtid...;) har ikke jobbet siden midten av mai, da bekkenet slo seg helt vrangt, og har en idiotjobb i forhold til å være gravid ;P

Merker også at formen begynner bli verre nå på slutten. Stikkninger i underlivet og strålinger i begge lår, skal snakke med jm om hva det kan være. Aldri hatt bekkenproblemer i svangerskap tidligere så er usikker på om det er det jeg kjenner.. Skal jobbe frem til permisjon, men har fri denne og litt i neste uke. Har planer om å reise til Sørlandet en ukes tid =) Ellers er det meste i hus, må bare få montert opp alt og slikt. Skal kose meg med det etter hvert :)

Back
Topp