da er vi kommet heim fra opperasjon i haugesund.

rachelmor

Forumet er livet
yepp det har vi,, vesla mi har fått oppertert mandlene. og hu var noe helt enormt flink.. men stakkaren min får nokk av smertestillende no, og siser lite. men vi bruker fantasien og lager det som kan, og knuser og avkjøler det :) så greit går det... er bare de første dagene det var ok med is og gele og alt det der,,, så var det nokk..

men tenke seg til, dagen før opperasjon dagen, ble eg møkka dårlig. havna på legevakta i haugesund. vell der fekk eg konstantert ødlagte mandler,og en giga betennelse( har jo vore laget med kronisk halsbetennelse eg og) og må nokk opperere de vekk.. vell vell fekk no en antibiotika kur som det holdt da,,, denne gangen var det vesla som sku..off men var så ironisk,, de lo litt av de å sjukehuset :P

men uansett alt jekk bra,,, men vondt er det jo....

Er det mulig, he he :) God bedring til snuppa di, og til deg selvsagt :) Får håpe du får operasjon snart :)

Er det mulig..???? Fytti... Spurte du ikke om de kunne ta dine likegodt mens de hold på med frøkna sine? Heheh!! *galgenhumor*

Håper det går bedre med deg nå, snuppa! Otg god bedring til dere begge jenter :)

takk for det dere :) jo det var jo det legene hadde det morro med,, burde tatt oss begge inn med en gang : men en må jo være fri for sykdom så imunforsvare er på topp... hadde no vore deiligt å bli kvitt det..

jenta mi har no vore heilt fantastisk flink,,, ligger på sofaen hele dagen og ser på film, så her går det i disney... :D den gode gammle disney :P hehe kjekt for mammo og da,,
ho må no være i rod noen dager til,, og får godt med smertestillende fram til fredag... og da blir alt bedre :D

God bedring til dokke begge to!
kordan var det å se jenta si bli lagt i narkose og sont da? er ikkje det fælt?

Det var jaggu god timing. Noen ganger kommer alt samtidig. Man skal bli litt dullet med, rett og slett. :) Masse god bedring til deg og vesla di!

takk for det:)

joo når ho blei lagt i narkose så satt ho på fanget mitt og klamra seg til meg. så fekk ho sovemedisin og bare datt bakover, legene tok tak i henne og la henne å opperasjonsbordet..   eg knakk fullstendig i sammen,, er det værste eg har sett,, gråten stod. og eg ble fulgt ut av en sykeleier. men eg tørka tårene..  ho sa at alle mødre reagerte slik.. men fælt var det.. mamma satt på venterommet og trøsten meg når eg kom..

det var enda værre når ho vokna fra narkosen,, og utagerte... ho skjønte jo ikkje bæret.

men alt i alt.. et par timer etter opperasjonen fekk vi reise tilbake til mammo mi. og dsa ble alt bedre:)

Back
Topp