rachelmor
Forumet er livet
yepp det har vi,, vesla mi har fått oppertert mandlene. og hu var noe helt enormt flink.. men stakkaren min får nokk av smertestillende no, og siser lite. men vi bruker fantasien og lager det som kan, og knuser og avkjøler det :) så greit går det... er bare de første dagene det var ok med is og gele og alt det der,,, så var det nokk..
men tenke seg til, dagen før opperasjon dagen, ble eg møkka dårlig. havna på legevakta i haugesund. vell der fekk eg konstantert ødlagte mandler,og en giga betennelse( har jo vore laget med kronisk halsbetennelse eg og) og må nokk opperere de vekk.. vell vell fekk no en antibiotika kur som det holdt da,,, denne gangen var det vesla som sku..off men var så ironisk,, de lo litt av de å sjukehuset :P
men uansett alt jekk bra,,, men vondt er det jo....
men tenke seg til, dagen før opperasjon dagen, ble eg møkka dårlig. havna på legevakta i haugesund. vell der fekk eg konstantert ødlagte mandler,og en giga betennelse( har jo vore laget med kronisk halsbetennelse eg og) og må nokk opperere de vekk.. vell vell fekk no en antibiotika kur som det holdt da,,, denne gangen var det vesla som sku..off men var så ironisk,, de lo litt av de å sjukehuset :P
men uansett alt jekk bra,,, men vondt er det jo....