Da er vi inne i april...

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
...neste måned er deres jenter!!! :D (de fleste av dere iallfall, er vel noen som allerede har fått, sikkert noen babyer som kommer allerede denne måneden også) :)

Hvordan går det med dere?

Det går greit, men jeg Utålmodig etter å treffe min lille gutt;) Ellers begynner det å bli rimelig tungt nå.. men er nå bare 6 uker til terminen i dag :D Så da føler jeg det er "lov" :p

Er kjempeklar for Mai :) har veeeldig bekkenløsning så nå er jeg dritlei av å være lenket til sofaen og å ha merter...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Gleder meg til mai eg også! :D her er formen grei nett no, men vil jo helst bli ferdig :o :p

Både gleder og gruer meg til mai siden dette er noe helt nytt:p Slo meg idag tidligere at "Vi er i april nå... neste måned er faktisk MAI!!!" Plutselig var det ikke så lenge til:P Men er selv utålmodig nå... vil gjerne treffe lille, og begynner å kjenne det i bekken og rygg.

Jeg er sliiiiiiten (men det er en del av det hele :) ) og gleder meg til småen kommer!! =D gleder meg massssse! =D

Er sliten og gleder meg enormt mye til mai måned! Veldig klar for baby nå :)

Skjønner godt dere er slitne! Hang in there - snart er belønninga deres for 40 uker (+) her!! :D

Koser meg fremdeles, med hus som skal selges og tusen ting som skal gjøres oppå jobb,men gleder meg mer og mer til 29 mai!! Er så spennende;)

Back
Topp