Da er vi i juni! Neste gang er det oss!

Akkurat nå er jeg veldig klar for å få kroppen min tilbake for meg selv, bare 4-5 uker igjen [emoji7] har gått gravid i 12 av de siste 14 månedene - føler jeg har har hatt et megalangt svangerskap[emoji85]

Det begynner å bli spennende nå [emoji1]
Jeg for min del er fast bestemt på at jeg ikke kommer til å savne å gå gravid. Jeg har vært så plaget med bekkenløsning at jeg nesten ikke har klart å bevege meg. Så nå gleder jeg meg skikkelig til å få kroppen for meg selv igjen og å kunne snu meg i sengen uten pustepause på halvveien [emoji23]

Plutselig ble det veldig nært :p jeg er ikke klar enda, men samtidig veldig klar for å få kroppen min igjen. Ender med 3 tette så føler jeg har vært gravid og ammet i en årrekke
Men det har jeg jo også nå når nr 5 kommer:D
Føler meg kjempe heldig og klager ikke!

I morgen tror jeg at jeg tar mins siste arbeidsdag. Jeg klarer ikke mer, kroppen skriker etter ro og hvile. Og med min fysisk utfordrene jobb kaster jeg inn håndkleet nå 2 uker før permstart og sier meg fornøyd med innsatsen.

Jeg trenger nå litt rugetid og mulighet til å forberede meg mentalt kjenner jeg. Fordelen med å være førstegangs er å ikke vite hva man går til, men som flergangs vet man.
Jeg vet ivertfall at det største mirakel på denne jord er rett rundt svingen for oss alle ♥️

Spennende ja! Jeg har en fot i begge grupper med menstermin 30. juni og UL-termin 4. juli. Men er mest aktiv i juniforumet fordi jeg «begynte» der og ble fort kjent med dem.

Jeg håper veldig å føde i juni, både fordi formen min er dårlig og fordi de endrer permisjonsreglene for de som er født etter 1. juli. Fødte 4 dager før UL-termin sist (som var min første fødsel), så det er virkelig helt åpent om det blir juni eller juli.

Jeg ble 100% sykemeldt av hyperemesis da jeg var 5 uker på vei og har vært veldig mye dårlig i graviditeten og veldig isolert så jeg kommer ikke til å savne det

Jeg gleder meg veldig til å være ferdig. Alt som har med graviditeten er en plage.
Nesten ingen klær passer. Ikke engang gravid buksene.
Er kun de gamle vinterskoene mine jeg klarer å kle på meg og de begynner å bli trange.
Har veldig mye vann i kroppen.
Halsbrann fra helvette.
Listen bare fortsetter.
Ikke minst gleder jeg meg veldig til å holde lille i armene mine.

Jeg blir sannsynligvis igangsatt i slutten av juni, så er antageligvis bare 3-4 uker igjen [emoji173]️ kjenner kroppen begynner å bli sliten, og gleder oss til å hilse på lillebror. Men er noe spesielt med å gå gravid også [emoji173]️

Synes tiden flyr! Jeg er førstegangs og trives med å være gravid,selv om det har sine utfordringer. Vi brukte 1.5år fra vi begynte å prøve, til det klaffet. Måtte ha litt hjelp av hormoner, så er utrolig takknemlig for at vi fikk det til. Gleder meg samtidig til å treffe Lille i magen❤️

Yeyy! Kjempe spennende tider ja! Gleder meg så til å møte han lille :) Og å få kroppen min tilbake :)

Med termin i starten av Juli føler jeg virkelig det begynner å nærme seg, endelig :) Har vært heldig med svangerskapet hittil, men kjenner det er tungt nå på slutten. Gleder meg sånn til å hilse på vesla i magen :Heartpink

Ja, nå begynner det å nærme seg [emoji2] Jeg er utrolig takknemlig for at jeg har fått oppleve å gå gravid og selv om det til tider er tungt og plagsomt, så er det en helt spesiell erfaring som jeg aldri i livet ville vært foruten. Med termin 21. juli har vi fremdeles en del uker igjen, så det er kanskje greit at jeg ikke er møkka lei ennå. Jeg kommer vel dit, jeg også [emoji2]

Termin 29.juli! Så jeg «har så god tid»... Men har begynt å skjønne at det nok ikke stemmer helt[emoji85] Ikke lenge siden vi flyttet, har en del av flyttelasset som må ut av esker og på plass. Begynner å bli tungt med magen, så går i sneglefart. Håper på litt «kaldere» vær, vanskelig å få gjort så mye som helst i denne varmen[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️

Jeg har termin i midten av måneden, så er fortsatt en stund igjen. Heldigvis, for vi har ikke alt klart enda. Rommet til vesla må males og vi må kjøpe klesskap så jeg kan begynne å pakke ut og gå gjennom hva jeg har av babyklær.

Jeg gleder meg til å møte vesla og få kroppen min for meg selv. Men prøver å nyte de siste ukene som gravid, for jeg vet jeg kommer til å savne det om en stund. Mest sannsynlig min siste graviditet også, så jeg får kanskje aldri mulighet til å kjenne spark igjen og bli kjent med en person på denne måten! [emoji32]

Eg er veldig klar for å få tilbake kroppen min, har ikkje vore heilt komfortable med alle endringane! :( men eg gleda meg veldig til å få bebi i hendene! Termin 5.juli, så eg teller dagar! Håpar bebi kjem i juni, men er forbredt på å gå over...

Jeg galgleder meg til svangerskapet er over og jeg kan puste letter ut ar jeg har klar det [emoji7] er så klar for å møte prinsessa nå og er så ekstremt drittlei sykehusopphold nå.
Ca 1 uke igjen til de setter meg igang om hun ikke velger å komme selv.

Back
Topp