Da er vi i gang

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Tusen takk sladrevennen min[:)] Ja fikk sneket meg ut å tatt telefonen til St. Olavs i dag[8D] Damen i telefonen begynte med å registrere navn og telefonnummer også måtte hun gå[:D] Jeg ringer opp igjen om 5 min sa hun[:D][:D] Kan tro det var en spendt Randålf som gikk å ventet da[;)][8D][:D]
Så spurte hun nå jeg forventet neste mens.... 20 september sa jeg.... Men nå fikk du den nå da sa hun... På søndag sa jeg.... Om dere vil kan jeg høre om det er plass til dere på denne sa hun[:D][:D][:D] Selvfølgelig ville vi det[:D][:D][:D] Og ja det var plass....
Vi skal inn 16 oktober på UL, så får vi se når det blir uttak og innsetting, men hun trodde rundt den 20 oktober[:)][:)]Er i lykkerus[8D][:D] Men det er ett ørlite men... Mannen er ute på jobb, men skal høre med fastlegen i morgen om han får sykemelding...Satser på det går i orden[;)]

[hr]

Da snakket jeg med fastlegen og det ordner seg med sykemelding for mannen[:)][:)][:)]
Så da er vi snart i gang[:)] Bare å vente på resepter i poste nå[8D]

Dette blir en spennende tid framover, gleder meg til og føle dere på veien mot et lite mirakel [:D]

[:D] Jeg er hoppende glad!!! det er sååå spennde.. dette komme til å gåå såå fort vettu.. hihi..
Jeeei!!! Masse lykke til fremmover skal krysse hele meg for at det skal gå bra[:)]

Holy moly [8D] Tenk deg det da Randålf, nå er det ikke lenge til [:D] Kan tenke meg dere er spente, for dette har dere ventet altfor lenge på [;)] Nå skal det bli bebis!!

ORIGINAL: Nesing

Så fantastisk bra at dere får starte opp allerede på denne syklusen, Randålf! Du skal se det blir fullklaff nå og dermed vil gleden stå i taket. Lykke til med alt dere skal igjennom i tiden som kommer! [:)][:)]

P.S. Regner med at det er UL 16. SEPTEMBER (og ikke oktober som du skrev)? Uansett, håper det klaffer på første forsøk!

Nei det er første UL 16 oktober[8D] Så blir det uttak og innsett uken etter[:)]

Åååååå herlig å lese Randålf!! Ønsker deg og mannen MASSE lykke til framover! Dæven dette blir spennende å følge med på!![:D][:D][:D]

Så moro a... Godt å endelig være i gang tenker jeg[:)]. Det må være godt å ha en fastlege som er så snill! Alt ordner seg:). LYKKE TIL VIDERE[:)]

ORIGINAL: snuppis!

Nå MÅ du la postmannen din være i fred [8D]

[:D][:D][:D] I dag ringte faktisk postdamen til meg[:)] Så nå skal du høre hvor godt kjent jeg er der[:D][:D] 
Hun ringte fordi hun hadde en pakke til meg og at hun hadde sett bilen min på jobben og sa hun komme innom med den der, for hun skjønte jo at jeg ikke var hjemme[:D][:D][:D][:D][:D] Så for litt siden fikk jeg pakken levert[8D][:D] Det er postdamen sin det[:)]

ORIGINAL: fruit

[:D]

Back
Topp