Da er vi i gang

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Hva nå enn det innebærer.
Fikk brevet i posten i dag om at vi skal ha IVF, så nå venter jeg på å høre tilbake fra Fertilitetsseksjon ved St. Olav. Kjenner ting ble plutselig skummelt her. Hehe. Sitter her å skjelver, akkurat som det ble kjempeskummelt etter jeg åpnet brevet. Blir spennende å høre hva de sier.

Mannen hadde feber for en måned siden ca og jeg går på antibiotika etter lap forrige uke, for jeg fikk feber på lørdag. Men jeg regner i allefall med at vi får komme i gang før sommerferien om ikke annet.

Det blir godt å endelig komme igang, tenker jeg. Håp i hengende snøre. Masse lykke til med alt som kommer:-)

Tusen takk <3
Skal ringe inn neste mens og planlegge ut i fra den. Selv om de tydeligvis er lite glad i kvinner med uregelmessig syklus. Hehe. Men de hadde selvsagt ingen ledige plasser før i slutten av mai/begynnelsen av juni da. Føles lenge til, når man helst skulle begynt i går.

Vet det føles lenge. Vi var på samtale i januar og kunne ikje begynne før i mars. Skal love deg at tiden gikk fort. Og hat nå gått på nesespray siden 11 mars, og i morra begynner jeg på sprøyter. Tiden flyr av sted masse lykke til og nyt tiden sammen nå. Plutselig blir 2 til flere

Ja, tiden går nok fort, men har vært så mye som har halt ut tiden og mye som ikke har gått vår vei. Så jeg er utålmodig. Vi skulle egentlig vært i gang i januar/februar, men da ble det oppdaget indre blødninger på ene egglederen, så da måtte jeg vente i 2 mnd på operasjon. Og nå er det mer venting. Også er jeg livredd for at plutselig vekta skal skyte i været igjen, når jeg endelig har kommet meg ned. Har slitt i mange år og endelig kommet meg ned, men vet av erfaring at den helt uten grunn plutselig fyker i været. Minuset med en haug med hormonsykdommer.

Vi fikk også brev i dag der det stod at vi skulle bruke Ivf metoden stod at vi skulle ringe vakttelefonen med en gang mulig som da ikke blir før neste tirsdag . Nårnvibringer da er det for å begynne behandling som det stod. Hurra!!!!

Vi fikk også brev i dag der det stod at vi skulle bruke Ivf metoden stod at vi skulle ringe vakttelefonen med en gang mulig som da ikke blir før neste tirsdag . Nårnvibringer da er det for å begynne behandling som det stod. Hurra!!!!

Ja, det har vel påskestengt ved alle klinikker nå. Hvor hører dere til da?
Sto det samme til oss også, men de hadde dessverre ingen ledige plasser før slutten av mai/begynnelsen av juni. Så som jeg forsto det på sykepleieren jeg snakket med, så blir det start med sprøyter på en av de første syklusdagene på syklusen i mai :)

Typisk å få brev rett før påske også ;) Vi hører til st. Olavs

Må vel ringe så fort det åpner på tirsdag ;)

På st Olavs har de automatisk tlf svarer, også ringer de på igjen etter den rekkefølgen man ringte i. Det vil si at de på tirsdag nok bare mange mange å svare. Til vanlig får man beskjed om at de ringer tilbake iløpet av dagen men da jeg ringte inn graviditet i går så sa de INNEN 2 ARBEIDSDAGER. jeg ble anbefalt å ringe inn i går selv om de har stengt nettopp fordi jeg ville havne før i køen når de begynte å ringe tilbake. Derfor kan du godt ringe inn nå for å havne lengre fram i ringekøen

Så godt å få noe litt konkret å forholde seg til! Håper du får starte opp noe tidligere enn antydet, men uansett går tiden nå raskt ettersom dagene er lysere og man våkner mer til liv (det gjør i hvert fall jeg). Lykke, lykke til med oppstarten som ikke er langt unna! :)

Tusen takk for svar :) da skal jeg gjøre det! Og gratulerer med spiren forresten ;)

Takk takk Tror ikke helt på det selv enda.. Men første milepæl er ihvertfall overstått

Så godt å få noe litt konkret å forholde seg til! Håper du får starte opp noe tidligere enn antydet, men uansett går tiden nå raskt ettersom dagene er lysere og man våkner mer til liv (det gjør i hvert fall jeg). Lykke, lykke til med oppstarten som ikke er langt unna! :)

Takk :) det er jo lov å håpe. Er spent nå da, for fikk mensen 5-6 dager tidligere enn vanlig, så da ser jeg for meg at de kanskje starter meg på medisiner på juni syklusen og ikke mai :/ men igjen håper jeg mai syklusen, i tilfelle den skulle drøye ut i lange drag, for det ville jo vært min flaks. Hadde el på dag 28-29 denne gangen og mens på syklusdag 37. Og må jeg vente til juni syklusen trenger jo ikke den komme før langt ut i juni. Gud, jeg skal bli gal av all denne tenkingen. Hehe

Da må sikkert dere også vente til slutten av mai/begynnelsen av juni, for de hadde ikke ledige plasser før :(

Back
Topp