Da er vi i gang:)

KirstenJ

Flørter med forumet
Kl 1 i natt gikk vannet;) etter en prat med sykehuset går jeg nå og venter om det skjer noe mer. Kommer det ikke i gang av seg selv blir jeg satt i gang søndag morgen;) så i løpet av helgen har vi mest sannsynlig prinsessa i armene våre:):)

Så spennende! Masse lykke til! 

Åååh, så spennende!!! Håper riene setter igang av seg selv! Lykke til!!!

spennende, lykke til oss og oppdater oss når du føler for det!

Du er vel i full fødsel nå tenker jeg.. ;-) Gratulerer med lille prinsessa om det blir i dag eller i morgen. :-D

Tusen takk:) Ingen rier ennå, men er på vei til sykehuset for kontroll. Spennende er det i alle fall;)

KirstenJ skrev:
Tusen takk:) Ingen rier ennå, men er på vei til sykehuset for kontroll. Spennende er det i alle fall;)

Fortsatt lykke til!!!

Trodde vi ja... Etter kontroll på sykehuset viser det seg at jeg enten hadde en ekstra fostervannssekk eller en ytre pose som har gått:( Så vi er hjemme igjen, med Tulla i magen og fødsel mest sannsynlig ikke i løpet av de første dagene... Skikkelig nedtur:(

så kjedelig da, men kan vel forsatt skje ting ;)

så kjedelig :( men jeg tipper hun melder sin ankomst om ikke så lenge uansett, press litt ekstra når du er på do så kanskje vannet går  hehehe

Åh, det må være skikkelig nedtur. Krysser fingrene for at det likevel er noe på gang i nærmeste fremtid! :-)

Hestejenta skrev:
Åh, det må være skikkelig nedtur. Krysser fingrene for at det likevel er noe på gang i nærmeste fremtid! :-)

Back
Topp