Da er vi i gang igjen...

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Etter at vi var igjennom en terminering i uke 20, i November - og jula, og ikke minst påska ( Hadde egentlig termin rundt påsketider ) ikke ble helt som vi hadde forestilt oss, - Prøver vi nå på nytt igjen. Jeg var med i April 2015 forumet, men er nå her - med nytt nick. Ny start ;-)
Jeg hadde egentlig sagt til meg selv at jeg skulle kutte ut disse forum greiene, å heller bare slappe av og ta ting som de kommer, meen merker at det er da godt å "snakke" med andre i samme bås også. Ikke at d kanskje gjør prøvingen lettere, men det er jo godt å ikke føle seg alene.
Jeg har jo mannen min, men det er ikke det samme. Dere skjønner vel hva jeg mener ;-)

Vi er i første pp nå, ikm er nå på Søndag, så går spennende dager i møte.
Sist klaffet det på 3 pp, så jeg tror ikke d klaffer noe fortere nå, men innerst inne håper jeg jo d skjer med en gang. Savnet, etter jenta vi mista vil alltid være der, selv om hun aldri kan erstattes. Men jeg kjenner virkelig på ønsket etter å få bli mamma igjen, - uten store problemer.
Frykten sitter også... Frykten for at vi ikke skal få det til, frykten for at vi må gjennom det samme som sist, selv om vi vet at vi får tett oppfølging neste gang.
Men, ønsket er sterkere enn frykten, derfor satser vi på at denne gangen går d bra :-) Krysser fingrene.

Vil samtidig ønske dere andre prøvere også, masse masse lykke til. <3

Lykke til med prøvingen <3

Så leit å høre at det gikk så galt sist!

Skjønner godt at du syns det er fint prate med andre. Det kan bli mye styr å være på forum, men også veldig greit å ha noen til å støtte og dele alt som kanskje blir for mye for partneren å høre på. :p

Lykke lykke til med prøvingen!

Lykke til :)

Hei, så trist med den lille jenta deres ((klem))

Lykke til med prøvingen, håper spira sitter fort og klorer seg fast hele svangerskapet gjennom!

Uff, så leit å lese. Lykke til, håper det klaffer raskt denne gangen :)

Lykke til <3 :)

Så trist å lese :( Men det er bra som du sier at ønsket er større en frykten :) Håper spiren sitter fort og at den holder hele veien til mål :) Lykke til ❤️

Så trist å høre at dere mistet :(

Ønsker dere masse lykke til, måtte spiren sitte fort igjen! :)

Trist å høyre om den vesle jenta di. Ein må vel berre prøve å fokusere på at det er størst sjanse for at det faktisk går bra. Håpar du blir gravid fort, at alt går bra og at du får ein frisk og rask baby! Og i mellomtida er det jo greitt å ha nokon "medsamansvorne" å skravle med, einig med deg der!

Trist å høyre om den vesle jenta di. Ein må vel berre prøve å fokusere på at det er størst sjanse for at det faktisk går bra. Håpar du blir gravid fort, at alt går bra og at du får ein frisk og rask baby! Og i mellomtida er det jo greitt å ha nokon "medsamansvorne" å skravle med, einig med deg der!

Ja, håper det klaffer fort.
Men det viktigste er at babyen er frisk. Vil ikke igjennom en fødsel og alt det styret i ettertid, en gang til :(

Vi får jo tett oppfølging som sagt, og et evt så stort avvik vil bli oppdaget tidligere denne gangen evt. Men den største drømmen er at alt skal gå bra hele svangerskapet igjennom.... Såklart :)

Back
Topp