Da er vi hjemme igjen

Februar?

Forumet er livet
Etter to uker på Gran Canaria er vi hjemme igjen. Vi har hatt en kjempefin tur og har kost oss skikkelig. Jenta mi har blitt så aktiv på de 14 dagene!! Hun har så vidt begynt å krype og setter seg opp selv. Åler seg fram hele tiden og det går ikke an å legge henne i fra seg noen plass.

Det var litt dårlig med mat for små barn der nede så det ble mye grøt og brødskive på henne. Jeg har ammet henne og for å være sikker har hun fått babysaft hver dag. Det likte hun veldig godt og har drukket mye. Men nå er vi hjemme igjen og klar for vannet.

Hun har sjarmert alle der nede. Fremmede folk stoppet oss på gata for å ta henne på kinnene, hendene, håret og kysse henne i panna. Akkurat det likte ikke jeg da. Og hun har blitt skikkelig mammadalt mens vi har vært der. Skjønner ikke hvorfor heller for vi har da vært samlet hele familien.

Flyturen nedover gikk kjempefint. Hun satt rolig for det meste av tiden. I går derimot, på vei hjem, var hun ikke fullt så rolig, men hun var trøtt stakkars og klarte ikke å sove. Sovnet ikke før over midnatt i natt. Hun sjarmerer jo folk på flyet også da[:)]
Og bestefar kom og hentet oss på flyplassen og hun smilte da hun så han. Og da vi kom hjem var mormor hos oss og laget mat og hun smilte da hun så henne også. De var så glade for å se henne.

Åååå, så koselig. Ble nesten rørt av hjemkomsten jeg. Snufs:)

Godt å høre at dere har hatt det bra. Kanskje vi tilogmed får se noen bilder etterhvert? [;)]

Så fint dere har hatt en fin tur!:)
Og koselig og ha deg tilbake her igjen også<3

Signerer MariSafari, kanskje vi får se bilder?;)

Så bra dere har kost dere, regner med det var godt å få oppleve litt varme bort fra kalde Norge ;)

Hihi, skjønner godt at folk ble sjarmert av vakre jenta deres, hun er jo så nydelig <3 Og så morsomt at hun har lært seg masse nytt mens dere var borte ;D

Åååå det hørtes deilig ut med 14 dagers sol og varme! Det er helt klart et annet syn på barn lenger sør i europa, folk har en tendens til å være veldig begeistret [;)][;)]. Men samtidig føler man seg så veldig velkommen med barna i forhold til her hjemme..
Godt dere har kost dere og at alt har gått fint [:)][:)]!

ORIGINAL: Ellinorsmamma

Velkommen tilbake [:D] Høres ut som dere har hatt en fin ferie!

ORIGINAL: Faerytale

ORIGINAL: Ellinorsmamma

Velkommen tilbake [:D] Høres ut som dere har hatt en fin ferie!

høres ut som en fin ferie[:)]
Håper på bilder![;)]

så bra..:)
kom gjerne med reisetips..[:)]!!
skal til gran canaria selv om 2 uker, gruer meg litt til flyturen kjenner jeg..

forresten. er det mygg der nede?

så bra dere har kost dere!
håper vi får se noen biler :)

ORIGINAL: sally*

så bra..:)
kom gjerne med reisetips..[:)]!!
skal til gran canaria selv om 2 uker, gruer meg litt til flyturen kjenner jeg..

forresten. er det mygg der nede?

Vi så svært lite insekter. Ingen mygg. Vi bodde på Amadores og hadde det helt fortreffelig. Kunne ikke vært på bedre plass enn dette. Det var rolig og kunne gå turer til Puerto Rico hver dag sammen med datteren vår og hver dag. Anbefaler plassen på det sterkeste.
Var redd for flyturen jeg også, men den gikk over all forventning. Hun satt rolig hele veien dit, men var mer utålmodig turen hjem igjen. Kan være greit med en tynn fleecejakke eller lignende til kveldene. Vi brukte det noen kvelder. Ellers er bare bomullsjakke greit nok.

Jeg kom på at det er lite babymiddager å få kjøpt på butikkene der. Grøt var det ikke noe problem å få kjøpt og det likte jenta vår. Hun likte også fruktpureene. Vi hadde forresten med oss 2 pakker bleier pluss 10 single bleier i håndbaggasjen og det var nok for 2 uker. Vi bruker str 3 i bleier. Og pakk gjerne bleiene i prampack om du har det, for det tar jo mye plass[:)] Hvis du skal bruke prampack da.

så fint å høre. er rett ved amadores vi og skal være..[:)]
så da trenger jeg ikke ta med noe insektsnett eller myggspray osv?

og tenkte jeg skulle kjøpe sånn prampack, har ei litt dyr tralle som jeg ikke har lyst skal  bli ødelagt med det første..
hva slags vogn hadde du med ned?

og er det sånn varmt at de bader i sjøen? har ei sånn uvdrakt, men ble tipset om å ha med to i tilfelle den ene blir våt el..

hehe, mange spm her.. men var veldig greit når du har vært akkurat samme plass..[:)]

åja, kom gjerne med bilder...[;)]

ORIGINAL: sally*

så fint å høre. er rett ved amadores vi og skal være..[:)]
så da trenger jeg ikke ta med noe insektsnett eller myggspray osv?

og tenkte jeg skulle kjøpe sånn prampack, har ei litt dyr tralle som jeg ikke har lyst skal  bli ødelagt med det første..
hva slags vogn hadde du med ned?

og er det sånn varmt at de bader i sjøen? har ei sånn uvdrakt, men ble tipset om å ha med to i tilfelle den ene blir våt el..

hehe, mange spm her.. men var veldig greit når du har vært akkurat samme plass..[:)]

åja, kom gjerne med bilder...[;)]

Vi hadde med simo vogn og den var litt for stor egentlig i prampacken. Det ble litt trangt.
Vi hadde ikke med myggspray og selv om myggnettingen ble tatt med ble den ikke brukt.

Vi kjøpte en uvdrakt. De koster 299,-, men det var helt greit å bare ha en også. Hun var ikke uti vannet så lenge og da hun kom opp tok vi på bleie. Hun badet uten bleie. Og uvdrakten  tørket mellom hver gang.

Det var ganske varmt i sjøen, men jeg er litt pysete så det går ikke fort med meg for å komme uti. Men sambo mener vannet er varmt da[:)]

Bilder kommer, men jeg har ikke fått bildene på dataen ennå.

Misunnelig! Må ha vært deilig å komme seg til varmen [:)] Ser ut som dere hadde en fin ferie.. Heldige dere![:D]

ORIGINAL: FrøkenH

Så fint dere har hatt en fin tur!:)
Og koselig og ha deg tilbake her igjen også<3

Signerer MariSafari, kanskje vi får se bilder?;)

Sign[:)]

Back
Topp