Da er VÅR måned her jenter!

Audrey

Elsker forumet
Marsboerne
Mars! :) Tenk, nå kommer det trillende småttiser på løpende bånd! Jeg for min del er drittlei, og håper min lille ikke har tenkt å vente helt til (eller over) termin den 20. Kjente jeg ble supersjalu når jeg våknet i sted og så at søskenbarnet mitt som hadde termin to dager ETTER meg hadde født i går! Jeg og viiiiil :P

Lykke til alle sammen! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Endelig :)
Jeg har termin 22 mars, men er klar for baby når som helst :) Men nå har vi snart babyene våre her <3

Endelig mars <3 og om to dager får jeg treffe jenta mi!!!! Wæææ... Siste dagene som mamma til en. Om to dager er jeg mamma til TO!!!

Storebror 05.10.2011 ♥️
Lillesøster er ventet 12.03.2014 ♥️

Ja, herregud - Mars.. Det har gått kjempefort syns jeg, det går fortsatt går fort! Satse på at ingen av oss må gå over termin, slik at alle faktisk får Marsbabyer ;)

Har norsk termin i morgen, håper ikke jeg må gå til 10.mars.
8.mars er jo en fin dag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hurra, dette har jeg venta lenge på! Synes også det har gått litt fort, hvertfall nå den siste måneden. Har termin 15. mars og svigerinna mi 24. mars, og jeg vil føde først!! Men siden hun er andregangsfødende føder hun sikkert før meg... bare håper ikke det blir samme dag, da kommer familiebursdagene til å kræsje til evig tid...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hurra for Mars!! Det er ennå 2-3uker igjen for min del, men siste innspurt er nå i gang :-) :-)

Så nå at 2015-gruppene har kommet, mulig det er en stund siden men fy søren! Nå nærmer det seg altså. Kommer til å bli mor! Det er jo bare helt vilt!

Endelig mars!! Termin 10., hun er velkommen anytime, er så lei!! Og det er så tungt å være høygravid med 2,5 åring i hus!!!

Hærlige mars! Ikke bare VÅR måned, men også første vårmåneden! Nå går tiden fort! :) selv om jeg er redd det blir april på meg, med termin den 27 ;) Lykke til damer!

Hvor blir det av disse barna da???

Sent from my iPad using BV Forum

Ifølge fødelista kom det mange siste uka i februar, og så har det stoppet litt opp da vi endelig kom til mars...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp