Da er ultralyden bestilt...

MrsMeoh

Gift med forumet
Da har jeg snakket med gyn pol i Ålesund, og fått time den 3 april.
Da skal jeg være 8 uker på vei, regnet fra mensen. Blir sikkert satt litt bakover mht prøverørsforsøket, det blir litt annerledes da - men de skal ihvertfall kunne finne lille mirakel med hjertet i full bevegelse...

Føler det er evigheter til, men det må nok til uansett...
GLEDER MEG SÅNN

Så bra du får god oppfølgning da :)

Men du får ikke noe ny termindato på den ul`en. Det er kun på ordinær ul at man setter termindato ;)

Så bra at du får den oppfølgingen du skal :)
Vi har også bestilt tidlig ultralyd, men ikke før 24 april, da er jeg ca 11 uker på vei! Gleder meg veldig til å se om det er en eller to inni der :)

Muligens skrev:
Så bra du får god oppfølgning da :)

Men du får ikke noe ny termindato på den ul`en. Det er kun på ordinær ul at man setter termindato ;)

Ny termindato bli det nok ikke, men siden jeg hadde egguttak på syklusdag 16, og innsett syklusdag 18, så stemmer det nok ikke helt dette med å telle fra første dag i siste mens, som var den 7 februar. Jeg testet positivt først på rugedag 10 - det er det samme som 11 DPO..  Tror nok han kan si at jeg da ikke er kommet så langt som uke 8, men at jeg er i uke 7 eller noe slik... Blir litt annerledes når man holder på med IVF med alt dette....

Ja, er svært glad for oppfølgingen. Føler meg trygg på dette, og vet at gynekologen jeg skal til er kjempeflink! Flinkeste gynekologen jeg har vært hos faktisk.

Så gøy!! =)

Jeg har time 20 april, men tror jeg skal prøve å få time tidligere pga medisiner jeg tar! Skummelt! 

Back
Topp