Da er UL bestilt om 14 dager!

3småstjerner

Glad i forumet
Og jeg er kjempe spent.. Hadde en MA i desember 06 og en MA i august 09.. Så er veldig spent på hva de finner på UL.. Håper veldig at det skal gå bra.[:)]

Får egentlig en tidlig UL på sykehuset, men vi bestemte oss for å takke nei. Vi tar det heller privat.
Etter mange turer på sykehuset, så har vi dårlig erfaring med gyn avd der..

Vi får bare tenke positivt og håpe det beste[:D]

Der vi skal koster det 500,- og det heter Sigrids ultralyd. Ligger i stavanger sentrum, i samme lokaler som mammastork.[:)]

så tilfeldig! jeg bestilte også der idag! tirsdag om to uker, altså den 20 april. da er jeg nesten 8 fullgåtte uker så håper å kunne ta utvendig UL og se et hjerte banke!! [:)]

Blir spennende [:)] Krysser fingre for at alt ser bra ut med den lille i magen 

Så koselig [:)]

Synd du har dårlig erfaring med sykehuset [:'(]

Hehe[:)] Jeg skal også 20 april! Det blir en spennende dag for oss da[;)] MASSE lykke til!!
ORIGINAL: KuleMageIgjen

så tilfeldig! jeg bestilte også der idag! tirsdag om to uker, altså den 20 april. da er jeg nesten 8 fullgåtte uker så håper å kunne ta utvendig UL og se et hjerte banke!! [:)]

Masse lykke til du også, det glemte jeg jo å si ;), vi må holde hverandre oppdatert den 20 da ;) satser på at alt ser kjeeempefint ut ;)

ORIGINAL: Annasverden

Hehe[:)] Jeg skal også 20 april! Det blir en spennende dag for oss da[;)] MASSE lykke til!!
ORIGINAL: KuleMageIgjen

Back
Topp