da er tr ankommet

hegemw

Forumet er livet
så da får jeg ringe porsgrunn imorra,
litt spennende om jeg får starte rett på denne gangen, håper jo det, men må sikkert vente til neste mensen. skal oppdatere dere imorra jeg

Lykke til

Ja, det blir kjempe spennende å høre hva de sier hegemw, vi krysser fingrene for deg alle sammen!!!! Rart at det er så stor forskjeller fra stedene ifht hvor fort man kan starte på nytt forsøk. Vi er søkt inn på rikshospitalet og der sier de at det skal gå 3 blødninger mellom hver gang.
Men, jeg håper virkelig du slipper å vente så lenge [;)] 

Jeg håper at de har ledig kapsitet denne syklusen for deg så du for kommet igang, lykke til i morgen.[:)]

Venter spent på oppdateringen fra deg jeg, tomlen i været for deg

de 3 blødningene tror jeg kun gjelder hvis man bare har vanlig ivf, jeg har hatt 2 fryseforsøk i mellom.
så tror det er litt anderledes da.

men skal oppdatere dere imorra

lykke til.håper du kommer fort igang igjen[:)]

så flott at den kom no, så er du endelig igang igjen[:D]

ORIGINAL: twinanne

Jeg håper at de har ledig kapsitet denne syklusen for deg så du for kommet igang, lykke til i morgen.[:)]

Venter spent på oppdateringen fra deg jeg, tomlen i været for deg

Masse lykke til.

Håper du får starte denne syklusen[:)]
Masse lykke til[:)]

ORIGINAL: Hope

ORIGINAL: Hope

Er spent jeg også [:)]

nei måtte nå vente til neste syklus, var det jeg trodde også.
så har satt av uke 20\21 til meg. får ringe inn når jeg får mensen neste gang så får jeg alle datoene.

Det var synd Hege, men på den andre siden så kom du jo ganske nærme min IVF nr. 2 nå, det er iallefall koslig, ligger nok en uke forran deg i løypa da med egguttak. UKE 19 her.

Hege Vugge blir mellom deg og meg[:)]

Vugge begynner på sprayen 2-4 dager etter meg, så uttak uke 19/20 tror jeg det må bli da.

Back
Topp