da er to dager gått

Mamma te 3prinsessa

Glad i forumet
å ingen lyd har foreldra mine gidd i fra seg :( uff de kommer vell ikke på bursdag til helga eller da, jeg vet att de hater å komme hit! sist mamma var her sa hun att hun likte ikke å komme til oss for hun visste før hun kom att jeg ikke hadde ryddet godt nok å vasket til alt skinte.. uff...prøver å rydde det som er å rydde her nå men har 0 energi. skal vaske hele huset i morgen uten energi! hater bursdager bare styr mas å en hel del tårer! synd for barna mine. men jeg skal gjøre alt jeg kan for att det skal bli ett flott bursdag :)

Unnskyld meg, men foreldrene dine fortjener ikke deg... får lyst å oppsøke dem og lære dem hva det vil si å være foreldre!!!!

De driver jo med psykisk terror... det er sånn det virker for meg allefall...

synes virkelig de oppfører seg tåpelig!
Burde vært kjempe glad for at et nytt barnebarn er på vei!!!

Drit i dem!!!!

Forstår at det er vanskelig, men fokuser heller på de som er positivt innstilt!
Det er uanset ikke godt for deg nå og ha negative mennesker rundt deg!

Håper foreldrene dine kommer seg etterhvert.. Selv om det er vanskelig, prøv å tenk positivt for nurke ditt som vokser og koser seg og den tiden du har i vente med h*n :-) 

jeg vet mamma er den verste pappa bare dulter etter! den dagen jeg bestemte meg og flytte ut tok hun ikke kontakt på 14 dager! mente att barnevernet kom til og ta datteren min for jeg måtte ikke tro jeg greide og ta meg av henne! men har nå tatt meg av henne i 8 år og jeg har ikke sett noe barnevern. måtte avbryte skole gangen pga av henne for hun mente jeg ikke tok ting seriøst nok. de greier ikke helt å gi slipp på minste dattra si. å innse att jeg er voksen å greier meg selv. hun kommenterer bestandi om barna mine har for lite eler for mye klær . eller om jeg har satt opp håret dems. spør titt å ofte om når de dusjet sist osv. i fjord da hun skulle komme på bursdag kom hun å brukte kjeft på meg for de jeg ikke hadde vasket ferdig dagen før!

Neimen i alle dager da, kjenner jeg blir irritert på henne selv jeg!

Uff ikke godt å ha en mor som er slik. Håper virkelig for din del at hun endrer seg!

Høres ut som om hu er irritert fordi du nettopp klarer deg selv... høres ut som om hu ikke vil at du skal klare deg selv...

hadde kuttet ALL kontakt, er ikke godt for barna dine å bli påvirket av sånne mennesker heller. Syns synd på deg.

nei er ikke slik mot pappa. nei jeg er ikke enebarn har en søster til som er noen år gammlere men til hun er hun stikk motsatt klager aldri på henne eller noe. huset hennes kunne sett bomba ut uten att hun har sagt noe som helst!

usj, høres utrolig tøft ut å ha en mor som oppfører seg slik!!

klem

mora di høres rett og slett ut som om hun er sjalu eller noe og ikke klarer å innse at du er voksen og klarer degr helt fint!
Synst oppriktig synd på deg for det er virkelig ikke slik det skal være. Mine foreldre støtter meg i alt jeg vil og gjør og betviler meg aldri, og jeg synst absolutt at det er slik det skal være også. Håper mora di finner ut av det snart hun også.

ORIGINAL: MiniGull

Unnskyld meg, men foreldrene dine fortjener ikke deg... får lyst å oppsøke dem og lære dem hva det vil si å være foreldre!!!!

veldig enig..

Så absolutt enig i hva MiniGull sier her! [:-] Det går da absolutt ikke ann å gjøre sånn mot deg!
Nå skal jeg overhodet ikke dømme foreldrene dine, men jeg kjenner at jeg blir ordentlig lei meg når det er sånn du har det... Mine foreldre hadde aldri i verden gjort slikt! Derfor får jeg så sjokk.. [&:] Hvorfor gleder de seg ikke over at jenta deres skal få en liten baby i stedet? [:@] Det der fortjener du absolutt ikke altså, nr3 ventes på sept! [:(] 
Håper du/dere likevel får en flott bursdag[:)]..

oioioi! stakkars deg og stakkars barnebarn! kan jo ikke oppføre seg slik!

uff så kjedelig!! Ingen fortjener å ha det slik!! Men hadde jeg vert deg, så hadde jeg holdt meg unna å ikke innvitert dem!! Ta en pause fra de, å fokuser heller på det positive i livet ditt. Ikke gå å tenk på hva dei synest om noe som helst. Lag bursdag slika at den blir koselig for barna og DEG!! Er verken bra for deg eller babyen å ha det sånn!!

Foreldrene dine fortjener ikke deg og barna dine!!!!!!!

ja de virker ikke helt på stasjon.. ville nesten vært litt bekymra for å ha ungene i nærheten..vet jo ikke hva de kan finne på å si.. men d er nå meg da..[&:]

ORIGINAL: VVR

synes virkelig de oppfører seg tåpelig!
Burde vært kjempe glad for at et nytt barnebarn er på vei!!!

Back
Topp