Looney Forumet er livet VIP 9 Aug 2007 #1 for at ungen min blir stor gutt....snart drar vi til barnehagen for første gang..... ..............og snart begynner han vel på skolen................[:D]
for at ungen min blir stor gutt....snart drar vi til barnehagen for første gang..... ..............og snart begynner han vel på skolen................[:D]
nutta06 Glad i forumet 9 Aug 2007 #2 Lykke til da i barnehagen!!! Håper det går greitt for han.... og ikke minst dg!!! [:D]
papayamammaen Forumet er livet 9 Aug 2007 #3 Oioioi, tenk det! Det går sikkert fint, ihvertfall for han! [;)][:D] Jeg gruer meg, enda det er over to mnd til papayababyen skal inn.. [&o] Men jeg vet at hun kommer til å ha godt av det [:D]
Oioioi, tenk det! Det går sikkert fint, ihvertfall for han! [;)][:D] Jeg gruer meg, enda det er over to mnd til papayababyen skal inn.. [&o] Men jeg vet at hun kommer til å ha godt av det [:D]
~Cissi~ Forumet er livet 9 Aug 2007 #4 ORIGINAL: nutta06 Lykke til da i barnehagen!!! Håper det går greitt for han.... og ikke minst dg!!! [:D]
ORIGINAL: nutta06 Lykke til da i barnehagen!!! Håper det går greitt for han.... og ikke minst dg!!! [:D]
C Cecilie* Gift med forumet 9 Aug 2007 #5 ORIGINAL: Suki Lykke til looney og nicholas! [:)] Gleder meg til å høre hvordan det var senere i dag!
ORIGINAL: Suki Lykke til looney og nicholas! [:)] Gleder meg til å høre hvordan det var senere i dag!