da er spiralen borte!

liseann

Gift med forumet
for etter å ha blødd mer eller mindre siden begynnelsen av januar, mye kramper og generelt øm i hele det invendige underlivet-var nok nok!!! og allerede nå etter kun noen timer, føler jeg meg som et nytt menneske.... aldri aldri igjen[:'(]
så da er vi tilbake til ungdomsprevensjonen min-p-plaster[:)]

var det kobber eller hormon spiral du hadde!?

Jeg må få FINGEN UT så finne meg noe prevansjon snart, så det ikke kommer en liten en til like fort som sist hehe!

glemte å skrive at det var bra du hadde det bedre nå![:D]

Så flott at det er bedre for deg. [:)]

Så bra!
Jeg har vurdert det selv faktisk.
Men største delen av tiden syns jeg det går greit.
Bortsett fra at jeg må bruke propp OG bind når jeg har besøk av tante rød [:-]

Huff, hørtes ikke noe godt ut...
Lik så greit og ta ut spiralen da ja!

Hurra for nye Liseann! [8D]

P-plaster har jeg alltid sverget til, håper det funker bedre for deg enn spiralen ihvertfall!

Deilig å bli kvitt sånne "ekstradeler" som gir plager. Selv har jeg kastet p-plasteret dit pepper'n gror. Lei av å klø på rumpa[8D]

ORIGINAL: lemo

Deilig å bli kvitt sånne "ekstradeler" som gir plager. Selv har jeg kastet p-plasteret dit pepper'n gror. Lei av å klø på rumpa[8D]

Så hva "redder" deg nå da?

ORIGINAL: BarnIDesember

Ei snuppe som har "bosatt" seg i midten av dobbeltsenga....[;)] Skal til legen til uka, så da får jeg vel gjøre som liseann - gå tilbake til "ungdommen"....

ORIGINAL: BarnIDesember

Ei snuppe som har "bosatt" seg i midten av dobbeltsenga....[;)] Skal til legen til uka, så da får jeg vel gjøre som liseann - gå tilbake til "ungdommen"....

Hahaha - ja, avholdenhet er vel den sikreste prevensjon har jeg hørt.
Men så lite moro da!
Håper det blir bedre etter doktorbesøket :o)

så bra du blir bedre, har hatt sammeproblemet selv har prøvt et par spiraler som jeg ikke har tålt , så nå er det mannen sitt ansvar med prev, meningen er at han skal ta strengen men det skjer vist aldrig ...så er faktisk veldig fornøyd men hans prev ...rensligt og jeg slipper søl [:D]

ORIGINAL: 1100

var det kobber eller hormon spiral du hadde!?

Jeg må få FINGEN UT så finne meg noe prevansjon snart, så det ikke kommer en liten en til like fort som sist hehe!

jeg hadde hormonspiral... ble anbefalt å ikke ha kobber da jeg hadde veldig menskramper og kobber kunne forsterke dette... nå er jeg bare spent på om jeg får tilbake de syke menskrampene[&:]

Herregud, hvordan klarte du å holde ut så lenge?

Flott at du er bedre allerede, og håper at du slipper unna de jævlige menssmertene!!

Så godt å høre [:D]

Skal til legen og få tatt ut min i morgen faktisk. Har også vært mye plaget med ømhet og blødninger og er drittlei hele greia.

Og der fristet det ikke å teste ut spiral..

ORIGINAL: Imogene

ORIGINAL: MrsPink

Tenkte det samme..[:o]

Ja, har vurdert spiral en stund nå. Jeg har ikke lyst å begynne på minipilla.. så aner ikke hva jeg skal starte på.. det er dritt! kondom er noe herk altså.

ORIGINAL: Imogene

Tenkte det samme..[:o]

Ja, har vurdert spiral en stund nå. Jeg har ikke lyst å begynne på minipilla.. så aner ikke hva jeg skal starte på.. det er dritt! kondom er noe herk altså.

Jeg har litt trøbbel med den under eggløsninga. Da får jeg litt smerter.
Men jeg er ikke premenstruell lenger, men jeg blør ganske mye da.
Ellers er det helt greit. Merket den godt i begynnelsen da vi . Men så fikk jeg klipt trådene, og da ordnet det seg [:)]

Back
Topp