Da er sommeren her!!!

Bringebær

Gift med forumet
Og jeg har ingen ting å ha på meg!!! Hehe. Aldri vært gravid på sommeren og har ikke kjøpt meg noe sommertøy enda. Så må nok få skaffet med litt:)

Har samma problemet her :p
Bare at jeg ikke har økonomi til å kjøpe meg noe, så jeg bruker gubben sine klær :)

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Har heldigvis maxi kjole fra hm etter ise :-)

Eg bruker mine vanlige singletter fra vero Moda osv , kjøper ikkje nåken mammatopper , har nok å bruke penger på :)

sommer her å i dag da og i går.. men går nok over. Tipper vi får se litt mer snø før det gir seg helt :=)

Kjøpte heldigvis en mamma-shorts for en stund siden. Faktisk veldig fin :) Bruker den sammen med vanlige singletter. Kommer nok ikke til å kjøpe så mye mer. Har en del vide kjoler fra før :)

Varmt her og idag. Skal prøve å unngå å kjøpe noen særlig topper og heller bruke det jeg har. Men aner ikke hvordan sommeren blir el hvor stor jeg blir :p Men foreløpig går det fint å buke det jeg har. Fant tom en kortebukse i skapet. Knappen går ikke igjen men det var knyting i livet så da hang den på, på et vis :rolleyes:

Vanlige singletter går fint her, de må bare være lange nok ;) kjøpte en gravid shorts og en capri mammabukse ( dn var på salg i vår ;)), siden vi dro til Kypros tidligere her ;) men i dag har jeg laffet rundt i en gammel avidas capri og bikinitopp egentlig :P strutter virkelig føler jeg :P

Jeg hadde heldigvis vært på hm og kjøpt noen tunikaer og en kjole (takk for vide klær på sommeren), håper å klare meg med det jeg har, samt det jeg fikk kjøpt i den runden. Vi blir sikkert ikke bortskjemt med finvær i år heller.

Må nok investere i noen nye shortser å sånt til uka, for ingen passa lengre. Men bruker korte tightser da :) Og har gudskjelov ørten singletter som jeg kan bruke ennå ;)

Sent from my GT-I9100

Fant flere shortser på HM i mammaavdelingen. Billige var de også. Bruker vanlige singletter og topper fra HM, koster veldig lite, og er masse stretch i dem.

Har litt solkjoler jeg som passer perfekt, ellers lengre topper, tunika og tights. Perfekt å være gravid på sommeren når man slipper mye klær:-)

Jeg har en lang, luftig kjole som jeg hadde sett frem i mot å bruke. den er vid, så det er god plass til magen i den. Men puppene, derimot, får ikke plass i den lenger! De velta ut :p Så da utgikk den.... :(

Singlettene mine er lange, så de kan jeg helt fint bruke. Gidder ikke å bruke penger på mamma-singletter... Kjøpte meg en mammashorts på HM, og den har vært god å ha nå!

Noen som vet om de har sånne capri-tights på HM?

Jeg bruker bare mine vanlige klær. De sitter på uten å lukke igjen knappen og med lange topper så passer det fint. Kjempe deilig med mini shorts i varmen.

Jeg har to mamma singleter og en haug med andre sommer klær som jeg fikk av en venninne. Og på torsdag kjøpte jeg en tights på hm så da er sommeren reddet :-)

Back
Topp