Da er skravledøgnet avslutta:)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Spent på hvilken plassering vi ligger på:) :gen014 Flinke dere har vært :happy112

Jeg er også veldig spen! :D

Ja, synes vi har vært så flinke;) Også utrolig gøy det er, nesten så jeg ikke kan gå på do fordi jeg er redd for og gå glipp av tråder;)

må innrømme at masse tråder har gått meg hus forbi :oops: Rekker rett og slett ikke å lese over alt uten å neglisjere ungen :p Men nå har jeg lagt ungen i vogna, stappa flasker i oppvaskmaskinen og starta, satt på en maskin med klær og henta fram kofferten min. Så nå er det på tide med 2 brødskiver med makrell i salsa, ei gulrot, en klementin, et glass bringebærsaft og enda mer skravling ;)

må innrømme at masse tråder har gått meg hus forbi :oops: Rekker rett og slett ikke å lese over alt uten å neglisjere ungen :p Men nå har jeg lagt ungen i vogna, stappa flasker i oppvaskmaskinen og starta, satt på en maskin med klær og henta fram kofferten min. Så nå er det på tide med 2 brødskiver med makrell i salsa, ei gulrot, en klementin, et glass bringebærsaft og enda mer skravling ;)

Høres flott ut! =)
Her er det middagstid straks. ¨Nå ligger storebror på gulvet å leker så fint og flott med lego, Lillebror prøver å trille ned fra sofaen og jeg er suuuuulten!
Få babyen ned på gulvet og starte på middag kanskje :D

hehe, ingen dum idè! Mannen kommer ikke hjem før 16.30 så orker ikke å starte med middagen før nærmere 16!
Skummelt med de små som forsøker å trille av sofaen, bruker å ha ei pute ved siden av henne selv om jeg sitter i sofaen i tilfelle jeg ikke rekker å nå henne i tide ;)

Håper vi klarte oss, det gjorde vi sikkert:-)

Back
Topp