DA er siste test tatt.. skapet er tomt!

Oki :-) jeg har en igjen, tenker jeg bruker den på søndag eller mandag :-) men sjekket med en strips fra bt, da fekk jeg veldig sterk strek, god stigning fra sist uke :-) så er ikke veldig bekymret enda

Tror vi kan konkludere med at du er gravid :D hehe :)

Nesten så jeg misunner deg litt :p jeg har sikkert 20 tester igjen og kjenner jeg meg rett så kommer jeg til å bruke opp alle XD
hihi.. jeg er blir så glad av å lese at det ikke bare er jeg som er litt koko ;) hihi..

Jeg har 4 bt igjen, men etter at strekene på testen ble like sterke i går, 22 dpo, sier jeg meg ferdig med testingen :) Eller, jeg kommer til å ta en digital med ukeindikator en av de nærmeste som en avslutning på det hele, håper på 3+ da :) Den såkalte testetøsa i meg kom først tydelig frem når jeg ble gravid, greit å se at vi er flere :P

Jeg har 4 bt igjen, men etter at strekene på testen ble like sterke i går, 22 dpo, sier jeg meg ferdig med testingen :) Eller, jeg kommer til å ta en digital med ukeindikator en av de nærmeste som en avslutning på det hele, håper på 3+ da :) Den såkalte testetøsa i meg kom først tydelig frem når jeg ble gravid, greit å se at vi er flere :P
Ja..hadde jeg ikke fått 3+ idag hadde jeg måttet kjøpt flere

Testet min siste 5+1 og jeg fikk også 3+! Har flere tester liggende, men har fått bekreftet stigning i HCG pga testene, så håper jeg er tilfredsstilt:P

Time will show! Har tatt ca 15 tester til nå! Det burde jo holde :P

Back
Topp