Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Miss Fat
ORIGINAL: Zerlina
ORIGINAL: PetuniaPickleBottom
Her er det jeg tenker om husele:
Dovre - Ingen av soverommene er like i str og det føler jeg er dumt med tanke på barna... Hvem skalfå det størte? Dessuten synes jeg kjøkkenet virker lite og innmari teit siden det er benk på hver side... Ser for meg at man blir løpende som en strikkball fra side til side! hehe
Bruse: 2 av soverommene er ca samme størrelse, noe som er veldig bra mtp ungene. Det er åpen kjøkkenløsning, og "L" kjøkken... Liker godt muligheten for egen inngang til vaskerommet! Ser også at kjøkken og stue blir størreher enn i Dovre-huset...
FILLER`N så vanskelig dette skulle være, daaaaa! Har heldig vis enda litt tid å tenke på... [;)]
Velger du Bruse, må vel uansett soverommet med altandør være ditt. Jeg ville iallfall ikke hatt en av ungene på det rommet. Da står du med barnerom på 8,8 og 12,2. Blir forskjell i romstørrelse uansett. Bruse har åpen kjøkkenløsning, liker du det? Jeg foretrekker at kjøkkenet er mer et eget rom, så går det an å trekke seg litt tilbake, gjøre lekser etc. Har du forresten målt opp stuestørrelsen for å se hvor mye forskjell det blir? Deilig med stor stue, men at planløsningen fungerer for familien er viktig.
Hehe, kanskje du og Miss Fat burde bygge hus sammen. Med stooooort vaskerom med egen inngang [:D]
Jeg savner så vaskerom med egen inngang, så selv om egentlig ville valgt separat kjøkken hadde jeg ofra det for vaskerom med dør!!
Er det noen prisforkjell på de da? Kan jeg spørre hva de koster å bygge?
ORIGINAL: siven79
Gratulerer! Da er det bare å vente.
Gleder meg til å komme på besøk i speller nytt hus