Da er opr.stua bestilt......

Glucusa

Forelsket i forumet
Nesten litt skummelt hvor nærme vi er til at de små skattene skal komme, og den fikk jeg kjent på i dag da legen booket opr.stue til KS...

Jeg blir tatt i uke 38 visst ikke noe annet skjer før...så fikk virkelig kjent på hvor nærme det er nå...
Litt gøy og spennende og litt skummelt :D

oi, spennende 

Så spennende! :-)
Har ofte tenkt at det må være veldig rart og vite akkurat hvilken dag og klokkeslett man skal bli mor, men samtidig også veldig betryggende. :-)

Oi! Spennende og litt skummelt ja, men det er jo veldig greit å ha noe å forholde seg til :) Ønsker deg masse lykke til frem mot den store dagen :D Klem

Veldig spennende tida fremover. Jeg synes også at det plutselig ble veldig nært da jeg var på omvisning på sykehuset. Her er det 6 uker igjen til termin...og tida går nesten litt for fort. Lykke til :)

Så spennende!! Har du fått dato da eller?

Ooooh! Må være litt spennende å faktisk ha en dato og klokkeslett å forholde seg til.. blir plutselig mye mer håndfast da innbiller jeg meg :) 

MittAndre <3 skrev:
Så spennende!! Har du fått dato da eller?

Ja, fått dato og klokkeslett (eller dvs.at de tar meg som førstemann)
Fikk dato forrige gang også, og må si at det er litt deilig å ha noe fast å forholde seg til :)

Er 6 uker til, men allikevel såååå nærme :) Og vi kommer hjem før 17 mai,noe som jeg vet at storebror setter veldig stor pris på :D

Så utrolig herlig!!! Spennende!!! Jeg misunner deg vel ikke akkurat ks, men det hadde vært fantastisk å hatt en dato jeg med sikkerhet visste det ble fødsel på!

Back
Topp