Da er nyheten ute

Pilde77

Forelsket i forumet
Fortalte gutta i dag at de skulle få en lillebror. Stor stas!
Planla at vi skulle dra til begge sett besteforeldre i helgen og la gutta fortelle det.
Men så ringer bestefar mens eldstemann har mobilen min.
Første han sier er jo at han skal bli storebror igjen!
Vi holdt på å dø av latter!
- Stakkars pappa’n min, ble nok litt satt ut. [emoji23]

Måtte jo bare ringe de opp igjen etterpå å tilstå at det stemmer. Heldigvis ble de veldig glade. Har gruet meg til å fortelle, for var litt usikker på reaksjonen.

Men da gjenstår svigers i morgen. [emoji4]
Håper de tar i mot nyheten like bra som mine.

Deilig å endelig spre nyheten.

Fortalte gutta i dag at de skulle få en lillebror. Stor stas!
Planla at vi skulle dra til begge sett besteforeldre i helgen og la gutta fortelle det.
Men så ringer bestefar mens eldstemann har mobilen min.
Første han sier er jo at han skal bli storebror igjen!
Vi holdt på å dø av latter!
- Stakkars pappa’n min, ble nok litt satt ut. [emoji23]

Måtte jo bare ringe de opp igjen etterpå å tilstå at det stemmer. Heldigvis ble de veldig glade. Har gruet meg til å fortelle, for var litt usikker på reaksjonen.

Men da gjenstår svigers i morgen. [emoji4]
Håper de tar i mot nyheten like bra som mine.

Deilig å endelig spre nyheten.

Så deilig å slippe å holde det hemmelig lenger! Hvor langt er du på vei? I hvilken uke fikk dere se at det var gutt?

Åååh så herlig !:) det var igrunn veldig lurt!!:) hvorfor har jeg ikke tenkt på det... siden dette blir nr 5.. gruer jeg meg VELDIG til å si noe til nermeste familie. Men jeg har da 3 store skravlebøtter som kan fixe dette uten problem :laughing021

Så herlig[emoji173]️ gleder meg å fortelle til vår familie på tirsdag[emoji16]

Herlig:D Gleder meg til det blir min tur

Så koselig med god mottakelse! Hvor gamle er storebrødrene?

Kommende storebrødre er 4 og snart 8 år. Utrolig deilig å ha fortalt det. Kjenner at jeg endelig kan glede meg over dette!
- Var 12+5 når vi var ul og fikk vite kjønn. [emoji4]

Kommende storebrødre er 4 og snart 8 år. Utrolig deilig å ha fortalt det. Kjenner at jeg endelig kan glede meg over dette!
- Var 12+5 når vi var ul og fikk vite kjønn. [emoji4]

Spennende at de kunne se kjønn så tidlig! Jeg skal 12+3, så kanskje jeg er så heldig å då vite kjønn også da. :-)

Såå deilig å slippe å holde det hemmelig lengre da! [emoji7]

Jeg tenker på å bestille ny ultralyd rundt uke 12-13, å håper på å få se kjønn da. Har to gutter fra før, så det må jo være lov å ha et ørlite håp om en jente [emoji85] selv om jeg tror det er en liten guttebass jeg bærer i magen min. Er det gutt så blir vi også veldig glade, blir mye enklere i forhold til å arve etter storebrødrene da[emoji7]

Back
Topp