Da er nyheten avslørt :-)

Myshelle

Elsker forumet
Da er nyheten avslørt til mine søstre og mamma. Vi feiret "julaften" med dem i dag, og jeg syns det var en fin julegave å gi bort. Det var den siste gaven, og mamma ble helt rørt og det gjorde de andre og. Tårer som kom når mamma leste kortet. Hadde skrevet et kort, lagt ved to små sokker. Og i brevet så stod det:" hei mormor, kan du passe på disse til jeg kommer i august? Gleder meg til å treffe deg. Klem fra lille frøet i magen til mamman min. <3

Hihi, det var en koselig måte å si det på tror jeg :-) og føler jeg kan slappe litt mere av nå, siden vi er på besøk i noen dager. Godt å ha familiens støtte også :-)

Vil ønske alle dere jenter en riktig god jul! <3

Så koselig.. Jeg fortalte det til kommende morfar igår og han ble så glad at han begyte å grine.. Da begynte jeg også å grine.. :p

Åww ja det er så godt når man får en slik reaksjon :-) jeg var så varm i hele kroppen i går når jeg venter på å fortelle det.

Så koselig :) vi skal fortelle nyheten i kveld. Storebror får en body det står "jeg skal bli storebror" på, så vi er spente på reaksjonene :p

God jul til deg også :)

Sent from my LT22i using BV Forum

Ååå så koselig. Ønsker dere en fin og minnerikt tid sammen, den tiden man deler med familie er veldig verdifullt<3

Nei så koselig:)gjorde det samme for to år siden da jeg ventet den første. Men var litt lengre på vei da han hadde termin 29.juli. Så i år venter vi med å fortelle:) kjørte på med claustaler :)

Back
Topp