da er nrk lisensen betalt

*Bianco*

Forumet er livet
pålydene 1217,16 kr synes den blir dyrere å dyrere for vært år jeg.jaja den er jo betalt ihvertfall [:)]

ORIGINAL: langtidssniker

dyrere fordi rybak vant mgp.

åå??for å betale når mgp skal være her neste gang?

ORIGINAL: langtidssniker

dyrere fordi rybak vant mgp.

Mhm, den ble satt opp igjen i år siden NRK skal arrangere dritten.  [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus

Hm har ikke fått den jeg.
Når er betalingsfristen?

den 31 januar[:)]

Hvert eneste år betaler jeg den dritten.. Så på baksiden av fakturaen, så står det at du kan sende inn kommentar til NRK eller no.. Hvert eneste år så skriver jeg noe stygt i det feltet, men sender det aldri inn.. Men føler det hjelper litt på surheten [;)]

blir ikke noe lisens her og takk for det, for jeg eier ingen tv og lisensmannen jager vi på dør. får holde med 3 vegavgifter[&:]

Betalt den i dag jeg også [:'(]

ORIGINAL: S.Reve FLODE

Jeg liker nrk jeg,dyrt er det men de har mange kjekke programmer [:)]
Enig [:)]

Vi var så dumme at når vi kjøpte tv så satt vi den på oss..[:'(] så den er vel rundt hjørnet snart den også....[>:]

ORIGINAL: S.Reve FLODE

Jeg liker nrk jeg,dyrt er det men de har mange kjekke programmer [:)]

Vi fikk den idag, og når mannen skulle legge den inn så var det feil på kid[:'(] men vi har nå fått betalt den..sure penger..spesielt på grunn av ubrukelige Rybak[:'(][:'(][:'(][:'(]

Jeg HATER den regningen så intenst at jeg vet ikke hva jeg skal si engang

ORIGINAL: IreneL

Hvert eneste år betaler jeg den dritten.. Så på baksiden av fakturaen, så står det at du kan sende inn kommentar til NRK eller no.. Hvert eneste år så skriver jeg noe stygt i det feltet, men sender det aldri inn.. Men føler det hjelper litt på surheten [;)]

Hahaha,samme her[:D]

Hvor mye har den gått opp med pga han tullingen egentlig??

Sure penger, spesielt etter at de sluttet å sende drømmehagen, for vi ser i utgangspunktet praktisk talt aldri på tv-prorammer utenom de 30 min med drømmehagen. Og nå er det ikke det engang. Det er ingen interesse for det andre som sendes.

Jeg synes det er bare helt bak mål at man må betale for en kanal 10% av de som har TV ser på.. (kanskje en smule overdrevet, det vet jeg ikke.. men jeg ser ALDRI (uten unntak) på nrk ihvertfall)

Trodde Norge var et demokrati.. men det er bare det de vil vi skal tro [8D]

JA til reklamefinansiert TV [:)]

Back
Topp