Da er navna bestemt:)

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
June hvis det blir jente, og Jonathan hvis det blir gutt:) Godt å ha det klart å:)

Kjempe fine navn:):)

Veldig fine navn :)

Vedig fornøyd med valga ja :) Jeg bestemte da jentenavnet, og gubben guttenavnet. Og så morsomt det var når han fant på navnet. Satt og så på kardemommeby på tv med unga i går kveld, og når røverne synger sangen sin: Casper og Jesper og Jonathan, hiver han seg opp fra sofaen, og sier at: Hvis det blir en gutt, så skal han hete Jonathan :P Måtte le litt, men fant ut at det var et veldig fint navn, og begge var da enige om det :)

Så fine navn, og morsomt at dere klarer å bli enige så raskt. jeg kunne faktisk tenkt meg begge navnene selv:)

Her ser jeg for meg vi sitter på sykehuset og stirrer på babyen for å prøve å bli enige;) har jo et halvt år etter fødsel, men virker litt rart å ikke ha et navn, :laughing002

Ja, helt utrolig. Ikke alltid vi er like enige :P Men så godt å være ferdig med det. Husker med førstemann, så hadde vi ikke bitt helt enige, jeg hadde bare luftet ut et navn for han. Når jeg lå med pressrier på sykehuset, så spurte han om navn da....bra timing... :P Med frøkna tok det litt tid der og før vi ble enige der, men ikke så langt tid da. Så at han kom med forslag så fort, var litt overraskene ja :P

June hvis det blir jente, og Jonathan hvis det blir gutt:) Godt å ha det klart å:)

så herlig :)

her diskuteres det litt...men tror jeg endelig har fått mannen med på guttenavnet ;) så nå tror jeg vi ligger ann med et av hver...håper bare det blir en av hver ;)

Back
Topp