Da er navn bestemt!

ThisIsMe

Glad i forumet
Liker å ha orden i sysakene, så her er det klappet og klart. Eneste jeg mangler er: Vaske det første babytøyet, pakke sykehusbagen, få tilbake babysetet fra venninna mi og ta opp hardbagen til emmaljunga`n.
Og ja, vaske pumpa, så den er klar til eventuell melkespreng.

Og det er 30 uker igjen :oops:

Gleder meg litt vel mye til ny baby i hus :D Men har fryktelig god tid til å gjøre det ovenfor...

Noen andre som har begynt å sjekke hva de har og hva de trenger? Bestemt navn?

Eller er dere litt vel roligere enn meg? ;)

hihi,, jeg tør ikke å begynne å tenke på hva som trengs enda engang jeg.. det eneste jeg har begynt med så smått er å rydde de 2 små kontorene/roterommene vi har som nå må bli til ett... og til et barnerom etterhvert,, ;) men bare med små grep enda!

Begge navn klart! Guttenavnet er soleklart, men har 2 jentenavn. GANSKE sikker på hvilket av de det blir da :)

hehe..ute i god tid vertfall :) her tør jeg ikke planlegge noe særlig.... navn har jeg ikke peiling på, vente til ordinær ul i slutten av januar, da får vi vite kjønnene og :)

Har vel så smått begynt å leke med navn, men blir lettere etter ul og vi vet kjønn...
Ikke begynt noen form for planlegging om hva som trengs enda. Blir det gutt trenger vi ikke annet enn nye gulpekluter og vaskekluter/håndkle da vi ikke har kvitta oss med noe til han vi har. Blir det jente trengs bare klær og små stesj. lt av store ting er ganske kjønnsnøytralt og blir bruk denne gangen og...

Kom på nå at bilsete har vi faktisk fått i hus.., eneste vi ikke hadde igjen etter småtten.... Så da svigerinna mi skulle kvitte seg med sitt kasta jeg med rundt og fikk det i hus.., De kjøpte nytt til minsten og hadde ikke turd kjøpe brukt om det ikke var fra noen jeg visste var 100% nazi på bilsikkerhet... ;)

Er vel kanskje lettere når man har alt fra før av ja. Her har jeg tilogmed merket posene med klær Jente: 50-80 og Gutt 50-80. Så lett å finne. Gulpeklutene har jeg ikke rukket å legge bort engang; Jeg har vel en 60 gulpekluter både til gutt og jente :D

Litt rart å tenke på at dette er min siste... Og jeg som elsker den babytiden... som går så altfor fort xsmile17 Sukk :(

Har guttenavn klart, men ikke jentenavn. Har ikke kjøpt inn noe (utenom et par plagg, men de kjøpte jeg faktisk et par uker før ungen ble produsert...), men har lista klar over hva jeg kan overta etter søstera mi, og hva jeg vil/må kjøpe nytt. Og begynt å tenke på hva slags vogn og sånn jeg vil ha, hvilke møbler som passer i den lille leiligheten vår og sånn. Har også lyst å få med mannen på en første titt i barneutsyrsbutikk i morgen. Bare for å se ;)

Ikke annet et 2par sokker klart her. hehe. Ja åsså har jeg ammeputa fra sist.

Etter blødningen i går tør jeg ikke kjøpe mer heller, før om noen uker om alt går bra. :)

Lyst til å dele bilder av noe du har kjøpt da? og navna? :D

Ikke annet et 2par sokker klart her. hehe. Ja åsså har jeg ammeputa fra sist.

Etter blødningen i går tør jeg ikke kjøpe mer heller, før om noen uker om alt går bra. :)

Lyst til å dele bilder av noe du har kjøpt da? og navna? :D

Jeg har ikke kjøpt noe som helst jeg :D Bare et bæresjal som jeg fikk av gubben før ungen var produsert. Har alt fra før siden jeg både har gutt og jente. Er bare å ta det frem fra hyller i kjelleren hvor ting er pakket ned og merka med store bokstaver. Er det noe jeg har ekstremt god orden på, så er det baby/barneklær, vogner og leker til baby.

Navna er hemmelig enda. Vil ikke at det skal bli "stjelt". Men det blir dobbeltnavn som de 2 andre barna jeg har ;)

Skulle til å kommentere at du måtte ha barn fra før :D Kjente meg veldig godt igjen.
Du har jo en av hver fra før, så du har jo alt uansett :D

Du får nyte svangerskapet iom at det blir ditt siste :D

Jeg har ikke kjøpt noe som helst jeg :D Bare et bæresjal som jeg fikk av gubben før ungen var produsert. Har alt fra før siden jeg både har gutt og jente. Er bare å ta det frem fra hyller i kjelleren hvor ting er pakket ned og merka med store bokstaver. Er det noe jeg har ekstremt god orden på, så er det baby/barneklær, vogner og leker til baby.

Navna er hemmelig enda. Vil ikke at det skal bli "stjelt". Men det blir dobbeltnavn som de 2 andre barna jeg har ;)

har 3 fra før, og i begge kjønn, men har bare tatt vare på en liten eske til dem hver med klær osv som jeg var ekstra glad i. Skulle ikke ha flere vi, så kvitta meg med alt av ting og tang. :/
Har og dobbeltnavn på mine. :)

Jeg har to fra før, gutt og jente. Så har spart på noe klær fra dem, så sortere jeg ut når jeg vet åssen kjønn det er. Ellers så har vi alt, to seter, to vogner, stellekommode, voksipose, pumpe, seng....ja alt...og det er veldig godt å tenke på at jeg slipper og måtte skaffe alt utstyret. Så kan bare slappe av og nyte tia godt :)

Jeg har to fra før, gutt og jente. Så har spart på noe klær fra dem, så sortere jeg ut når jeg vet åssen kjønn det er. Ellers så har vi alt, to seter, to vogner, stellekommode, voksipose, pumpe, seng....ja alt...og det er veldig godt å tenke på at jeg slipper og måtte skaffe alt utstyret. Så kan bare slappe av og nyte tia godt :)

Litt deilig å slippe alt det stresset med å kjøpe inn sånn som med den første. Da visste jeg ikke hva jeg trengte engang :) Men denne gangen derimot, så er jeg så rutinert på dette at det er 0 problem. Kjenner dette babystellet fortsatt "ligger i fingra".
Så nå skal jeg nyyyte sv.sk, med bekkenløsning, svimmelhet og halsbrann. Og vet du hva...det er helt greit xsmile9

Litt deilig å slippe alt det stresset med å kjøpe inn sånn som med den første. Da visste jeg ikke hva jeg trengte engang :) Men denne gangen derimot, så er jeg så rutinert på dette at det er 0 problem. Kjenner dette babystellet fortsatt "ligger i fingra".
Så nå skal jeg nyyyte sv.sk, med bekkenløsning, svimmelhet og halsbrann. Og vet du hva...det er helt greit xsmile9

Helt greit for min del å ikke stresse med å skaffe alt. :) Kjekt å fortsatt ha det i fingrene med dette babystellet:) Bekkenløsning du å ja....ikke noe særlig godt så tidlig. Jeg sliter med det og tett nese....og som deg, det er heeelt alright :D

merker jeg er mindre opptatt av å ha alt klart denne gangen en med nr 1 :) Tenker på potensielle navn hele tiden, men orker ikke diskutere så altfor mye med gubben før etter ul når vi forhåpentligvis vet hvilket kjønn det er :)

Back
Topp