Da er min avgjørelse tatt.. ketolyse neste

Lise Lassaron

Elsker forumet
da skal jeg og sambo virkelig satse på dette...

gleder meg til å få boka å lese å komme igang[:)]

meeen må si det er med litt vemod jeg innser at jeg kansje aldri igjenn kan spise slike ting som pizza, chips eller noe sånn.. men for all del verdt det om dette funker[:)]

tips å råd mottes med hjertelig takk[:D]

whis me luck... mål -30, delmål -10

Jeg begynte på ketolyse dietten for 6 dager siden og er allerede -4kg [:D] Leste bare på nett jeg da, på www.lavkarbo.no står liste over alt av mat og hvor mye karbo det inneholder[;)]

Du kan lage pizza deig av litt andre ting da, og du kan drikke lett brus og spise Bacongull potetgull[:D] Dette reddet lørdagen min[;)]

Kjøpte meg en 250g chees og bacon burger på gatekjøkken på lørdag og bare tok av brødet, går fortsatt ned i vekt[:D]

Lykke til[;)]

Tips til, kjøp knekke brød eller noe med lite karbo i, da kan man ta 1-2 til frokost, blir lett kvalm av fet og stekt mat til frokost, eller salat da [;)]

ORIGINAL: Blomst85

Hei

Jeg venter på posten nå.
har bestilt meg full pakke på ketolyse.no

Jeg er litt redd alt det fete vi skal spise. Er vel ikke bra for kolesterolet vel???
eller blodet???

De har testet det og det skal ikke være farlig for kolesterolet[;)]

Man må ikke bare spise fett, kan ha grønskaer og salat osv, man blir veldig kvalm om man bare spiser kjøtt [:'(]

jeg skal få tatt blodprøver før jeg begynner tenker jeg... for jeg mistenker allerde høyt kolestrol[:(]

meen må ærlig innrømme at det skal bli rart å ikke få spise poteter, ris, pasta, og brød.. liksom det værdagen går i.. vet ikke om jeg greier meg hele livet ut det da

er det sånn at man ALDRI i livet kan spise det igjenn, for da går man rett opp?

ORIGINAL: Lisekir

jeg skal få tatt blodprøver før jeg begynner tenker jeg... for jeg mistenker allerde høyt kolestrol[:(]

meen må ærlig innrømme at det skal bli rart å ikke få spise poteter, ris, pasta, og brød.. liksom det værdagen går i.. vet ikke om jeg greier meg hele livet ut det da

er det sånn at man ALDRI i livet kan spise det igjenn, for da går man rett opp?

Kjøp Fedon lindberg sitt brød du[:D] En skive har ca 5 karbo i seg, så tar du 2 til frokost er du under grensa, jeg må gjøre det for jeg må ha brød frokost. Brødet koster 36 kr, men det er verdt hver kr og det smaker faktisk godt[;)] Bruker brød skjæreren i butikken, da blir skivene tynne og man kan fryse ned siden man ikke soiser så mange om dagen[;)]

Når du har nådd målet kan man skeie ut litt inni mellom, men ser man vekta går opp igjen så må man være litt mer forsiktig[;)] 

Back
Topp