Oj. Så kjipt. Isolasjon på begge eller kun han?Her gikk vi inn i den nye måneden med en herlig beskjed no i kveld om at sambo har testet positivt på covid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj. Så kjipt. Isolasjon på begge eller kun han?Her gikk vi inn i den nye måneden med en herlig beskjed no i kveld om at sambo har testet positivt på covid![]()
God bedring til din samboerHer gikk vi inn i den nye måneden med en herlig beskjed no i kveld om at sambo har testet positivt på covid![]()
Oj. Så kjipt. Isolasjon på begge eller kun han?
Aaah, deilig. Ingenting er som å starte dagen med de testene der.Isolasjon på han, karantene på meg. Nettopp tatt en deilig test med en q-tips langt inni hjernen
God bedring. Krysser fingre for ett mildt angrep på han. Har fire bekjente som har hatt det siste tiden. To havnet på sykehuset. Og to viste egentlig ikke at de var smittet. Men testet i forbindelse med jobb tror jeg. Så satser på en enkel runde 
Aaah, deilig. Ingenting er som å starte dagen med de testene der.God bedring. Krysser fingre for ett mildt angrep på han. Har fire bekjente som har hatt det siste tiden. To havnet på sykehuset. Og to viste egentlig ikke at de var smittet. Men testet i forbindelse med jobb tror jeg. Så satser på en enkel runde
![]()