Da er man uten jobb..... :(

tessaeng

Blir kjent med forumet
Fikk vite i går at jobben min blir lagt ned fra å med den 30.06.12. pga konkurs.. Hele treningssenteret og kjeden blir borte.. Mektig frustrerende å plutselig stå uten jobb. Er halvveis i svangeskapet nå, ikke så lett å få seg ny jobb da. Ikke vet jeg hva som skjer med økonomien nå, permisjon, foreldrepenger, støtter. Blæææ... Har bare jobbe der siden august og før det var jeg student. Snakka med nav, og de viste ikke helt hva som gjalt nå. Så måtte avtale tid med en som var spesialisert innenfor dette her.
Eneste posetive med denne situasjonen er at jeg endelig er kvitt sjefen... ;P hehe. Må le litt av situasjonen også..

Uff,det var jo trasig,men tror du kvalifiserer til arbeidsavklaringspenger(da jobber man seg også opp rett til svangerskaps permisjon som vanlig) eller i ditt tilfelle også svangerskapspenger. Lykke til! :)

Huff.. veit åssen det er =( typen sin jobb gikk konk når jeg var 3 mnd på vei.. Men nav burde jo vite hva som skjer? Altså, her fikk han dagpenger fram til han fikk ny jobb.. men så er det den dumme "dagpenge" grensa, som gjorde at jeg ikke får dagpenger.... tror du må høre på nav igjen jeg..

tessaeng skrev:
Fikk vite i går at jobben min blir lagt ned fra å med den 30.06.12. pga konkurs.. Hele treningssenteret og kjeden blir borte.. Mektig frustrerende å plutselig stå uten jobb. Er halvveis i svangeskapet nå, ikke så lett å få seg ny jobb da. Ikke vet jeg hva som skjer med økonomien nå, permisjon, foreldrepenger, støtter. Blæææ... Har bare jobbe der siden august og før det var jeg student. Snakka med nav, og de viste ikke helt hva som gjalt nå. Så måtte avtale tid med en som var spesialisert innenfor dette her.
Eneste posetive med denne situasjonen er at jeg endelig er kvitt sjefen... ;P hehe. Må le litt av situasjonen også..

hvilken kjede er det? om du har jobbet 6 av de siste 10mnd før permisjonen starter blir det ingen endringer i foreldrepengene :)

fru Tronrud skrev:

tessaeng skrev:

hvilken kjede er det? om du har jobbet 6 av de siste 10mnd før permisjonen starter blir det ingen endringer i foreldrepengene :)

Felicia Treningssenter heter det der jeg jobba.
Starta der i august, så har jo i utgangspunktet jobbet der i over 6 måneder. Men vært  litt sykemeldt i det siste da.
Skal i møte med nav til uka så får se hva de kommer frem til. Men det ordner seg vel det også tenker jeg.

Back
Topp