Da er lista klar!

Nei ;)

Ingen av mine. :p

Ikkje min heller :P

Felix er ikke på lista :)
De to andre har plass nr 18 (Casper) og nr 23 (Leon)

Jentenavnene vi vurderer er ikke på lista :)

Ble visst nr. 6 selv om jeg håpet at jeg valge et navn som ikke var populært. Er bare første fornavnet som er på lista da, vi bruker dobbeltnavn. Så da kan man skille henne fra de andre:)

Forresten noen som vet hvor mange barn som ble født i Norge i 2014? Tenker i forhold til hvor mange som har de enkelte navnene.

Min sine navn er (ikke overraskende ) ikke på topplista :p
51 stk fikk førstenavnet hans, navn nr 2 glemte jeg å sjekke

Forresten noen som vet hvor mange barn som ble født i Norge i 2014? Tenker i forhold til hvor mange som har de enkelte navnene.

Nei, finner ikkje det tallet. Men kan tenka meg det er rundt 50-60 tusen? Var 59000 i 2013 og det var vore ein liten nedgang dei siste åra visstnok.

Hun har et dobbeltnavn, og ingen av dem er med =)

Eldste og minste er ikke på listen, men mitt og mellomste har navn som er med på jentelisten:) ganske langt ned på begge to da;)

Nei, tror hun er ganske langt unna topplisten, og syns egentlig det er ganske greit :)

Ikke på de listene, men måtte inn å sjekke topp 50 lista og fylkesvis. Han er på 42 plass på landsbasis og nr 11 Sogn og fjordane, 5 plass i nord Trøndelag og 3 plass i Finnmark. Vesla er ikke noe sted å se men det regnet jeg ikke med :p

Nei, ikle vært det på på gabske mange år og tror neppe hun kommer det på ganske mange år.

Er ikke så fan av motenavn eller navn som alle heter.

Så på god morgen norge i dag der de snakket om disse topp-navnene. Da sa han forskeren at de som er på topp nå er på vei ut. Han het forsåvidt det samme som mini, og det navnet var visstnok helt ut nå og ble ikke å komme på noen toppliste på leeeenge :p

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp