jentungen79
Glad i forumet
veid, målt og funnet perfekt Han var 3 mnd 18. så litt over 3 mnd da. Han var 63 cm, vokst 10 cm siden fødsel og veier nå 5660 g
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
veid, målt og funnet perfekt Han var 3 mnd 18. så litt over 3 mnd da. Han var 63 cm, vokst 10 cm siden fødsel og veier nå 5660 gjentungen79 skrev:
pingvinenA skrev:
veid, målt og funnet perfekt Han var 3 mnd 18. så litt over 3 mnd da. Han var 63 cm, vokst 10 cm siden fødsel og veier nå 5660 gjentungen79 skrev:
Han veier nesten akkurat likt som min lille tulle gjorde da ho var 3 mnd + 1 uke :) Bare 50 gram mer. Hvordan gikk vaksinasjonen? Mye gråt?
Her var det en del HYLING, og når ho først setter i gang er det ingenting som kan distrahere ho bort fra gråten.. Så måtte bare la ho gråte ferdig mens jeg trøsta ho, i 15-20 minutter :(
Herlig!!Lambi`83 skrev:
Så fin og slank høres det ut som :)
Lillegull her var nemlig 62,5 cm og veide 6740 g, og jeg syntes han begynner å bli tynn :P Selv om minst 1 kg må ligge i de bollekinnene -hihi <3
lilllegutt her var 5790 og 63 cm på 3 ukers kontroll, så ganske lik din :)aaashild skrev: