Da er lille skatten vår født

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Igår 3april kl 13.08 kom Hannah Sofie på keiserlig vis.
Det hele gikk veldig fort. Jeg startet med sammentrekninger kvelden før som ikke ville gi seg, fikk ingen åpning, men dagen etter fikk jeg tegn på at det var en infeksjon i anmarsj. Da gikk det knappe 2timer så var hun hentet ut. Ble spinal bedøvelse så pappaen fikk være med. Hun satt fast med armen så de jobbet med å få henne ut, og jeg fikk vite at en vaginal fødsel hadde vært skummelt.

Hun ble rushet ut til team fra nyfødt intensiv. Hun var veldig bedagelig og ikke så interessert i å trekke pusten, så hun måtte stimuleres. Jeg selv ble liggende 11timer på postoperativ pga lavt blodtrykk, høy puls og smerter. Kastet opp pga smerter..
Men rett før midnatt trillet de meg inn til henne og jeg fikk ha henne på brystet i 45min.

Hun er en fighter og klarer seg kun med cpap, faktisk hadde hun vært uten cpap en stund og klarte seg bra, så mulig den blir tatt bort idag.

Målene hennes var 46cm lang, 2360g og 31cm rundt hodet. Den mest perfekte babyjenta jeg kunne tenke meg.

Gratulerer så mye med den lille prinsessa :) så godt å se at alt gikk bra med dere begge 2 :)

Gratulerer så mye med lille Hannah Sofie [emoji173] Målene hennes høres veldig bra ut, så godt at hun fikk bli inne så lenge som hun fikk :)

Gratulerer så mye :):Heartbigred

Åh gratulerer så mye! Hun høres ut som en fighter ja! Og for noen flotte vitale mål til å være født såpass tidlig da! Håper dere får kost dere masse med henne fremover! [emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp