Da er løpet kjørt for min del

twinanne

Forumet er livet
Da er det bare å vente på tante rød og ta testen min til onsdag og ringe både Porsgrunn og akkupunktør dama. Dette hvet jeg sikkert pga temperaturen min i dag, ingen vei tilbake nå.
Det var det [:(]da er det bare å stramme seg opp og prøve å gjøre det beste ut av neste forsøk, så kan man jo prøve litt på egenhånd i ventetiden,det kan funke for min del, regner med at det sitter litt medisiner igjen i kroppen kanskje jeg får litt gratis gjødsel også ikke godt å hvite.  Ble faktisk gravid syklusen etter min eneste IUI forrige gang, selv om det ikke holdt i lengden. De to eggene jeg satte inn var jo av god kvalitet så da er det vel festeproblemer kanskje ute å går da, er ikke godt å si.

Jeg hadde temperaturr på 37.10 så falt en til 36,93 så 36,86 og i dag 36,58,dette er sånn sirka er ikke helt sikker om jeg husker det siste desimalene helt riktig men det har ingen betydning. Den i dag var iallefall lav, selv om den fortsatt er noe høyere enn temperaturene mine som var før egguttak.

Når det gjelder Crinone og lignendes så har de vel bare en påvirkning på temperaturen, gir høyere temp og det fører til at tanta blir forsinket for noen også. Men for meg så er det klar fallendes temperatur 3 dager på rad, derfor er jeg så brennsikker å dette, har også tatt et annalysekurs når det gjelder slike skjemaer og har vurdert 100vis av slike kart når jeg bare var en vanlig prøver. Og det stemmer i 99% av tilfellene både med og uten progrestrone. Men det er lettere å stille diagnose gravid på en lutealfase med progrestrone dersom man ikke hvet at det blir brukt, normalt så holder tempen seg høy selv om de ikke er gravide.

ORIGINAL: Nesing

Uff, dette var trist å lese, twinanne! Veldig lei meg på dine vegne. Håper du klarer å holde både motet og troen oppe slik de gir inntrykk av her, da tror jeg du er kommet langt bare der.

Lykke til med neste forsøk! Stå på, snart sitter nok spiren skal du se.

Trøsteklemmer

Sign denne. Sitter den ikke nå så SKAL den sitte neste gang(kanskje neste måned som du selv sier..) det har vi her inne bare bestemt det!!

Nei jeg må nok fortsette med Crinone til siste slutt ogen test blir det på onsdag selv om tanta kansje kommer før, men det er vel den beskjeden vi alle får, så jeg er nok en snill pike som gjør det sjefene i Porsgrunn sier!

så trist[:(] var jo ikke sånn det skulle gå jo...

stor trøsteklem til deg er på vei

ORIGINAL: VilSåGjerne

så trist[:(] var jo ikke sånn det skulle gå jo...

stor trøsteklem til deg er på vei

Stor klem...

jeg har ikke peil på temping. men dette var trist lesing, om du er sikker i din sak[:(]
håper seff kroppen spiller deg et puss, men test onsdag, og se om tanta kommer også...
masssssse trøsteklemmer til deg[:)]

ORIGINAL: babytutta

jeg har ikke peil på temping. men dette var trist lesing, om du er sikker i din sak[:(]
håper seff kroppen spiller deg et puss, men test onsdag, og se om tanta kommer også...
masssssse trøsteklemmer til deg[:)]

Signerer denne, og klemmer litt mer på deg[:)]

Uff, dette var trist å lese, twinanne! Veldig lei meg på dine vegne. Håper du klarer å holde både motet og troen oppe slik de gir inntrykk av her, da tror jeg du er kommet langt bare der.

Trøsteklemmer

Uff uff, trist å høre!! Håper håper det ikke stemmer... Sender en klem

Takk skal dere ha for alle degode klemmene og at noe fortsatt håper for meg.
For min del så hadde det vel egentlig vært greiest at tanta komm fortere en svinet, greit jeg tok en negativ billigtest i stad, så er det sakt. Men slipper ikke unna testdagen til onsdagen for det.

Så bare sånn for å trøste meg selv litt, he he....så har jeg vært å spådd meg med tarot kort, har gjort dette før kjønner dere det er bare en komputer her ute på nett da, sløste bort 59 kr, pytt å.

Det som er litt artig er at sist jeg gjorde det fikk jeg beskjed at jeg skulle bli gravid med tvilling gutter før jul,  tok en til og da kom det fortsatt mest sannsynelig 2 tvillingutter og senere en jente. Før jul hadde jeg SA og det var faktisk 2.

OK resultatet i dag var kortene: stjernene - djevelen- rettferdigheten og ble tolket slik:

Gratulerer det ser veldig positivt ut for deg. Kortene tyder at det er to energiske barn du har i vente. Dette blir spennende.Barna dine vil være av to forskjellige kjønn. Det er det som er hundre prosent sikkert, en jente og en gutt. Hvem som kommer først er usikkert. Du må nok belage deg på å få resultater om 1 til 2 år, men ventetiden og forsøkene er verdt det.

Dette var litt nytt de første gangene var det ikke snakk om forsøk.

Var trist å logge seg inn og lese dette twinanne[:(].... men håper denne spådommen går i oppfyllelse
for deg.... ser jo ut som det skal bli tvillinger på deg iallefall da![;)]
Stå på videre.
Sender en klem

hvor spår du deg henn da??

høres jo bra ut med twins da[:D]

På internett, men det er bare en automatisk spådom i tarot kort, for jeg syns det holder med å sløse 59 kr på dette, det trekker de fra mobilen, her er adressen, hun kan også spå skikkelig men det koster sikkert gryn har ikke vært inne på tanken selv:

http://carolina.no/tarotautomat.htm

Trøsteklemmer

Signerer

ORIGINAL: twinanne

På internett, men det er bare en automatisk spådom i tarot kort, for jeg syns det holder med å sløse 59 kr på dette, det trekker de fra mobilen, her er adressen, hun kan også spå skikkelig men det koster sikkert gryn har ikke vært inne på tanken selv:

Prøvde tarat kortenen jeg også. Ikke like positivt på meg...

Dessverre så viser kortene et resultat som ikke er så positivt. Du er i god helse nå og du virker lykkelig, energien er på rett plass, men dessverre så kommer det ikke noen resultater nå. Prøv om 6 måneder så vil du se.

jada...

ORIGINAL: Marianne1

ORIGINAL: twinanne

Prøvde tarat kortenen jeg også. Ikke like positivt på meg...

Dessverre så viser kortene et resultat som ikke er så positivt. Du er i god helse nå og du virker lykkelig, energien er på rett plass, men dessverre så kommer det ikke noen resultater nå. Prøv om 6 måneder så vil du se.

jada...

Off da, men heldigvis så er dette ikke virkeligheten da bare noen tarotkort. Men det var sjekt å høre at det er flere enn meg som synte slikt srøyt er litt morsomt å teste ut, men det er jo best med et positivt svar da for da kanman jo late som det kommer til å skje.

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: Hope

Var trist å logge seg inn og lese dette twinanne[:(].... men håper denne spådommen går i oppfyllelse
for deg.... ser jo ut som det skal bli tvillinger på deg iallefall da![;)]
Stå på videre.
Sender en klem

Har ikke vært her på noen dager pga har ligget rett ut med influensa [:'(]
Men jeg hadde håpt å logge på til bedre nyheter. Har tempen fortsatt å falle? Fått TR?
(ikke rukket å lese alle tråder enda)

Det er ingen tegn til tante rød i dag heller og temperturen steg også i dag, 36,77 det er foresten en OK temp, men det har aldri hent meg før at jeg faller og så begynner å stige igjen sakte fra 36,58 med 2 temperaturer. Men det som var rart er at jeg fikk en falsk test i dag, det var så vidt jeg kunne se teststreken, tror det var farge på den er litt usikker. Men det er da sannelig sendt å få svak positiv test på DPO15, for se hva den digitale CB sier i morgen på testdagen min, men jeg regner med at testen i dag var falsk. Men på den annen side har jeg aldri fått falsk test før selv med de billige testene.

Back
Topp