Da er kvalmen og magesmerter i gang

Uventa nummer 3

Bli kjent med forumet
Hei,

Håpet jeg skulle være heldig å slippe unna, siden min mor hadde svært lite plager som gravid. Nå har jeg slitt noen dager med tidvis sterke magesmerter nederst i magen, som fort varer 30-60 min. I dag kom også kvalmen for fullt! Jeg blir ekstra kvalm når magesmertene holder på. Jeg lurer på om det er flere som opplever sterke magesmerter som varer over lengre tid(kanskje 2-4 ganger om dagen) eller som har noen tips til hva som kan hjelpe? Redd dette ikke er vanlig og blir litt stressa av det.

Er 5+6 i dag og skal på TUL om 1 uke for å se om vi kan se et bankende hjerte! Kan det være flere en ett embryo om tro?
 
Hei,

Håpet jeg skulle være heldig å slippe unna, siden min mor hadde svært lite plager som gravid. Nå har jeg slitt noen dager med tidvis sterke magesmerter nederst i magen, som fort varer 30-60 min. I dag kom også kvalmen for fullt! Jeg blir ekstra kvalm når magesmertene holder på. Jeg lurer på om det er flere som opplever sterke magesmerter som varer over lengre tid(kanskje 2-4 ganger om dagen) eller som har noen tips til hva som kan hjelpe? Redd dette ikke er vanlig og blir litt stressa av det.

Er 5+6 i dag og skal på TUL om 1 uke for å se om vi kan se et bankende hjerte! Kan det være flere en ett embryo om tro?

Jeg har også en god del sterke smerter nederst i magen, jeg får de gjerne på ettermiddagen også varer de frem til jeg legger meg. Med noen smertetopper her og der..
Det hjelper for min del å gå litt, merker godt at det strekker ekstra mye om jeg reiser meg etter å ha sitti en stund..
Håper det kanskje kan roe nervene littegranne:happy:
 
Jeg har smerter hele dagene...! Av og på vel og merke, men det er seriøst hele tiden. Har sjekket toaletter for å se etter mensen i en uke nå, men ingen blod :D Jeg har googlet meg frem til at det er normalt :p jeg er 6 + 2 i dag!
 
Har også tidvis smerter i magen, veldig ubehagelig når det står på :( Har lest at det er helt normalt så lenge man ikke blør i tillegg (kan sikkert være «normalt» det også i noen tilfeller da :p)
 
Har hatt menssmerter siden eggløsning Hadde ikke det med de to første.
 
Jeg har også tidvis ganske vonde smerter i magen. Men for det meste ubehagelige murringer, særlig ettermiddag/kveld :wtf: Jeg er 5+2 i dag, og har hatt smerter/ murringer siden ikm.
 
Har også en del veldig vonde smerter i magen som kommer og går litt utover hele dagen :sorry: Sånn har det vært siden 12 DPO.
 
Jeg har en meget krevende jobb, som innebærer mye løfting og bæring pluss lager :hilarious: det kommer aldri til å gå lenge dette tempoet. Men kjenner det ekstra godt etter jobb om dagene ja. Så blir nok mer stillearbeid etterhvert for meg
 
Jeg har også smerter. Varierer fra side til side, men hatt det helt siden jeg fikk BFP.
Ikke murringer, men heller cramper vil jeg si. Jordmor forklarte det med at det er livmoren som holder på å strekke seg. Er 7 uker på vei..
 
Back
Topp