DA ER JULEBORDET BESTILLT LES HER!!

louis22

Elsker forumet
Da er julebordet bestillt lørdag 10.12 kl: 18.00

Sted Havanna sosial club Hegdehaugsvein 31.( over veien for odeon)

Meny: fisk , kjøtt . tapas meny, vegetarmat også=)

pris hovedrett ca 200,-
pris forrett ca 100,-
pris dessert ca 80-100,-
Maten der er veldig god og det er et sted med litt liv men ikke et disko!! hun skal se om vi får beholde bordet ellers er det uteservering hvor det er varmelamper og tepper eller et bar område inne. var med og feiret en bursdag der i januar og da var vi ute hele kvelden...godt og varmt under de lampene der inne..
sender dere mitt tlf nr så dere kan ringe hvis det er noe og si ifra hvis dere ikke kan så ringer jeg til restauranten..
dette blir kjempe koselig ... gleder meg..

klem june

De påmeldte er :

BAST
LOUIS
NETTEMOR
LINKA
MONICA BEBE
PANTERINNEN
HANNA C
POCA
SNUPPA 80
TESSA (MED FORBEHOLD OM FØDSEL=)

SKULLE NOEN ØNSKE OG VÆRE MED TA KONTAKT MED MEG PÅ PM SÅ ORDNER JEG DET!

Hadde vært såå kos å fått møtt folk, men å ta fly fra Tromsø ens ærend blir vel litt drøyt.. Dessuten vil jo ikke flyselskapene ha oss med, når magan blir for stor. Får bare ønske dere en kjempetrivelig kveld! Støtter det med at de har god mat der [;)]

du er flink louis [:D][:D]
vi skal vel pynte oss litt eller??

Jeg vil og på julebord[:(]

Noen som bor i bergen? Greit vi regner bort her og redningsvest er et must når vi går ut, men litt jul hadde jo vore koseli....[:D][:D]

Noen som vet hvor lenge flyselskapene vil la oss være med.... hvor nærmt termin?

Hvis intet skjer i fremtiden står jeg fremdeles påmeldt. Kjiipt faktum at jeg hater og kjøre i oslo og finne veien er ikke noe jeg er flink til, men får prøve.
Klem

satser på at du kommer linka!! synd med dere andre men pling på hvis der vil komme..

Jeg kommer jeg. Har med ei felles gravid veninnde som bor her, men ikke har vært så mye inne på sia. Hvis formen hennes er ok.
Dytter denne tilbake på side en jeg.
Just as a reminder....
Klem

Dytter litt til jeg så ingen skal glemme.
Klem

Push, push...

Da er det nesten bare 1 uke til igjen da.. artig [:D][:D]

ja nå nærmer det seg blir skikkelig gøy og møtes igjen og å møte de jeg ikke har møtt før.. [:D]

Dytter denne opp så godt jeg kan og sier samtidig ifra om at jeg må se ann formen siden bekkenet mitt nesten er drepen om dagen.
Klem

Gleder meg jeg, koselig å se dere igjen, og blir artig å treffe dere jeg ikke har sett før også[:)]

Hmm bare lurer på hva jeg skal ha på meg[:D]

Back
Topp