3 små engler i magen
Betatt av forumet
Den 21 april fikk jeg time hos jordmor☺. Er 12 uker da
. Litt lenge til, men det er greit å ha noe å telle ned til.
. Litt lenge til, men det er greit å ha noe å telle ned til.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
. Litt lenge til, men det er greit å ha noe å telle ned til.Ååh så spennende! Jeg skal også bestille time til jm men tenkte å vente til etter påske med å ringe tenkte jeg. Ser ikke helt poenget i å ringe enda. Håper også på å få time rundt uke 12. Det vil si i slutten av april/begynnelsen av mai.
Så spennende! Jeg var det på mandag som var allerede jegbare for en samtale da. Men jeg vet ikke hva som er vanlig
![]()
Mange vil gjerne ha inn 1. gangsfødende tidlig, rundt uke 8 =) Det er godt å ha en god dialog tidlig og man har gjerne 1000 spørsmålSelv var jeg på min første time rundt den tid
![]()
Okei, så brajeg syns jeg var så veldig tidlig, også har jeg ikke sett at noen andre her inne skal så tidlig
![]()
Har ikke du hatt flere SA også? I så fall ville jeg i hvertfall vært veldig mye mer beroliget av å ha en jm å snakke med =)
Jeg har hatt én. Joda, jeg synes det er veldig greit jeg altså, jeg fikk faktisk mye ut av den ene timen med henne![]()
Hvordan får dere jordmor?
Jeg skal til legen når jeg er 11+4, men er førstegangs og har litt lyst på en samtale også.
Hvordan får dere jordmor?
Jeg skal til legen når jeg er 11+4, men er førstegangs og har litt lyst på en samtale også.
Får ikke komme til hverken JM eller lege her før uke 12. Synes det er helt idiotisk! Skal man ha time før dette regnes den ikke som en kontroll, alt av prøver osv må vente til uke 12Jeg skal derfor ha TUL om ca. to uker
![]()