Da er jordmor timen bestilt

Ååh så spennende! Jeg skal også bestille time til jm men tenkte å vente til etter påske med å ringe tenkte jeg. Ser ikke helt poenget i å ringe enda. Håper også på å få time rundt uke 12. Det vil si i slutten av april/begynnelsen av mai.

Ååh så spennende! Jeg skal også bestille time til jm men tenkte å vente til etter påske med å ringe tenkte jeg. Ser ikke helt poenget i å ringe enda. Håper også på å få time rundt uke 12. Det vil si i slutten av april/begynnelsen av mai.

Det kan vær veldig vanskelig å få time så trur det e lurt å vær ut i veldig god tid.
Hær blir det oppfølging på sykehuset hver 4.uke så føler det blir litt mye med jordmor i tillegg.

Så spennende! Jeg var det på mandag som var allerede jeg :wideyed: bare for en samtale da. Men jeg vet ikke hva som er vanlig :p

Så spennende! Jeg var det på mandag som var allerede jeg :wideyed: bare for en samtale da. Men jeg vet ikke hva som er vanlig :p

Mange vil gjerne ha inn 1. gangsfødende tidlig, rundt uke 8 =) Det er godt å ha en god dialog tidlig og man har gjerne 1000 spørsmål :P Selv var jeg på min første time rundt den tid ;)

Mange vil gjerne ha inn 1. gangsfødende tidlig, rundt uke 8 =) Det er godt å ha en god dialog tidlig og man har gjerne 1000 spørsmål :p Selv var jeg på min første time rundt den tid ;)

Okei, så bra :D jeg syns jeg var så veldig tidlig, også har jeg ikke sett at noen andre her inne skal så tidlig :p

Okei, så bra :D jeg syns jeg var så veldig tidlig, også har jeg ikke sett at noen andre her inne skal så tidlig :p

Har ikke du hatt flere SA også? I så fall ville jeg i hvertfall vært veldig mye mer beroliget av å ha en jm å snakke med =)

Får ikke komme til hverken JM eller lege her før uke 12. Synes det er helt idiotisk! Skal man ha time før dette regnes den ikke som en kontroll, alt av prøver osv må vente til uke 12 :( Jeg skal derfor ha TUL om ca. to uker :)

Har ikke du hatt flere SA også? I så fall ville jeg i hvertfall vært veldig mye mer beroliget av å ha en jm å snakke med =)

Jeg har hatt én. Joda, jeg synes det er veldig greit jeg altså, jeg fikk faktisk mye ut av den ene timen med henne :)

Jeg har hatt én. Joda, jeg synes det er veldig greit jeg altså, jeg fikk faktisk mye ut av den ene timen med henne :)

Jeg elsket JM jeg hadde i forrige svangerskap. Håper å få henne denne gangen også! =)

Hvordan får dere jordmor?
Jeg skal til legen når jeg er 11+4, men er førstegangs og har litt lyst på en samtale også.

Får finne ut hvilken helsestasjon jeg tilhører å ringe :)
Bor i Trondheim, så er så rar inndeling av bydelene.

Har fått time 29.mai! Det er så spennende[emoji7] er 17-18uker da, tror vi[emoji28]

Back
Topp