da er jeg..

t.t.h.

Elsker forumet
i gang med fryseforsøk[;)][;)]har ikke vært her inne så mye den siste uka,måtte bare ha en liten pause,men det var ikke lenge jeg klarte og holde meg borte[;)][;)]har fått kjempe masse bivirkninger av progynova denne gangen,ligger for det meste på sofan[X(][X(]håper det snart blir bedre[;)][;)]skal på ul 6 nov[;)][;)]hvordan går det med dere jenter??

Så spennende vennen. Krysser alt som krysses kan for dere nå.
Her går det bare bra, venter på oppstart i des.

tusen takk[;)][;)]

bobbo: så spennende[;)][;)]denne gangen må spiren sitte, det fortjener dere virkelig[;)][;)]

Randålf: kjempe masse lykke til når du skal teste[;)][;)]

Kjempe spennende med frys.. Denne gangen klaffer der.. [:)]

Jeg ruger på to gullegg.. [:D] hadde uttak onsdag, og innsett fredag..

Kjempe spennende da... [;)] Ønsker deg god bedring og håper du kommer deg snart...dumme dumme bivirkninger

Lykke til videre

åhh, så utrolig spennende!!! [:)]
masse lykke til!!!!!!!!! [:D]

Krysser fingrene for deg denne gangen, håper at fryseforsøket er det du trenger nå, og gullegget er der[;)]

Hm...ikke noe nytt her ettersom det ikke blir flere IVf på meg, er jo for gammel til søskenforsøk jeg gjennom det offentlige, har ikke råd til privatforsøk. Så her må det prøves på andre metoder om det funker er en annen sak[8|]

Så kjekt! Lykke til på fredag! Bale med bivirkningane då! Eg er heldig og har knapt reagert på progynovaen. Litt håveverk einaste. Eg skal til innsett 4.nov med mine fryseegg. Hausken ville nemlig setja inn to egg. Foretrakk det ved fryseforsøk sa dei. Fyrst tinar dei opp eine strået med to egg. Så ser dei om begge overlever der. Visst ikkje blir det siste strået tint opp og. Får tlf om opptininga på tirs. Spennandes! Håpar begge i fyrste strået overlever! Håpar alt går toppers med ditt forsøk! [:)]

åååhh.....håper det lykkes for dere nå, det hadde vært så koselig [:D] skal i gang med fryseforsøk over jul så fort kroppen min er i orden igjen [:D]

masse lykke til,blir spennende[:)]

tusen takk for alle lykke ønskninger[;)][;)][;)]

twinanne: så trist at dere mistet spiren[:(][:(][:(]syns det er så dumt med den aldersgrensa i det offentlige burde vært likt som det er på privat klinikker.

fano: så bra at dere ser fremover og gleder dere til fryseforsøk[;)]

Back
Topp