T**** Blir kjent med forumet 26 Mai 2006 #1 visst kommet ovet til dette forumet [:)] Teste positivt og har en spire i magen [;)]
Almyrida81 Forumet er livet VIP 26 Mai 2006 #5 HURRA!! Gratulerer så masse!! Velkommen hit til oss.. [:D]
T**** Blir kjent med forumet 26 Mai 2006 #6 er nok bare 5, 2 uker på vei, etter utregning fra siste mens... tror egentlig jeg er 26 dager [;)]
pusi82 Gift med forumet 26 Mai 2006 #7 Så gøy da! Gled deg til den begynner å sprelle og røre seg slik at du kjenner det!!!
FjerneErna Forumet er livet 26 Mai 2006 #8 Gratulerer deg her også jeg, og så benytter jeg anledningen til å ønske deg velkommen i gjengen [:D]
edurt Betatt av forumet 26 Mai 2006 #10 Velkommen og lykke til. Like trivelig her som før svangerskapet[;)]
M MariusMamma Gift med forumet 26 Mai 2006 #12 VELKOMMEN TIL OSS............ SELV HAR JEG TERMIN 17 JANUAR.
L lillebeth Andre møte med forumet 26 Mai 2006 #18 Gratulerer så masse med spiren!! Jeg testa selv positivt for bare noen dager siden, og er i lykkerus [:D][:D][:D]
Gratulerer så masse med spiren!! Jeg testa selv positivt for bare noen dager siden, og er i lykkerus [:D][:D][:D]
T**** Blir kjent med forumet 27 Mai 2006 #20 TUUUUUSEN TAKK for alle koselig "velkommen og gratulerer meldinger". Så moro da!!!! :) Men må legge meg nå - er jo bare SÅÅÅ trett for tiden
TUUUUUSEN TAKK for alle koselig "velkommen og gratulerer meldinger". Så moro da!!!! :) Men må legge meg nå - er jo bare SÅÅÅ trett for tiden