Da er jeg vel gravid da...

Alleskalfå

Betatt av forumet
...og snart er det UL!

Uansett, poenget mitt var: tror dere det er mulig for en litt gladtjukk andregangsfødende å holde dette skjult til uke 15? Da er det en gyllen mulighet til å avsløre det for hele bøtteballetten samlet :)

Ellers: ikke nevneverdig kvalm eller noe annet som plager, ikke mage, noe trøttere enn mitt vanlige bedagelige jeg samt svimmel. Kan ikke klage - jeg tåler til og med lukten av min samboer! :)

Jeg skylder på en gutt i magen, for dette er så annerledes enn sist!!

Kjekt å se at det er kok i mars jentene og gleder meg til å henge med dere videre! 

Jeg ser at i "kjønn-tråden" tror jeg jente, men det var veeeldig tidlig! Nå tror jeg at det er en liten bajas der inne ;)

Gratulerer så masse med graviditeten!! :-D Jeg var nettopp hjemme på ferie, og vi fortalte det til tanten min dagen etter jeg traff henne første gang etter vi kom. Da sa hun at hun hadde sett det dagen før, men hun ville ikke si noe før jeg sa det selv. Og da var jeg bare 9 uker på vei... :-/ Så spørs om du greier å holde det skjult til uke 15... Men klart, det er jo ikke sikkert det vises like godt på deg enda :) Men det sies jo at magen kommer tidligere med nr 2. Så bra du er i fin form da!! :-D

Back
Topp