Da er jeg tilbake...

Kaoleena

Elsker forumet
Vet ikke om noen av dere har savnet meg, men jeg har hvert fall savnet dere[8D] Har vært borte fra dere i 2 uker nå... I løpet av de 2 ukene har jeg giftet meg[:D] og vært på bryllupsreise i Praha[:)] Og nå har jeg altså kommet hjem og blitt sykemeldt med diagnosen Hyperemesis Gravidarum, altså ekstrem svangerskapskvalme[:(] Det kom helt plutselig mens jeg var i Praha, orket ikke stå opp om morgenen og orket ikke tanken på mat... Fikk time hos legen på mandag og hun var ikke sen med å komme med diagnosen... Nå vil jeg helst bare sove, men det får jeg ikke lov til pga fare for blodpropp...[&:] Sitter nå på pcen til faren min, for vi har ikke internett hjemme... Det blir med andre ord ikke ofte jeg får komme innom og hilse på dere[:(] Men jeg håper at alle har det bra og nyter svangerskapet sitt[:)]

Velkommen tilbake!

Jeg har tenkt på deg! Er ofte innom bryllupsforumet, og har lurt fælt på om du hadde en fin bryllupsdag! Det var rimelig fint vær den dagen her i distriktet, var det ikke?

Uff, stakkars deg som er så dårlig! Det hørtes ganske ille ut! Du får trøste deg med at sterk kvalme er et tegn på at det står bra til med den lille i magen.. Og så har du masse tid til å lese det du har gått glipp av her inne på BV [;)]

ORIGINAL: Heather

Velkommen tilbake!

Jeg har tenkt på deg! Er ofte innom bryllupsforumet, og har lurt fælt på om du hadde en fin bryllupsdag! Det var rimelig fint vær den dagen her i distriktet, var det ikke?

Uff, stakkars deg som er så dårlig! Det hørtes ganske ille ut! Du får trøste deg med at sterk kvalme er et tegn på at det står bra til med den lille i magen.. Og så har du masse tid til å lese det du har gått glipp av her inne på BV [;)]

Takk skal du ha[:)] Bryllupsdagen var kjempefin, men gikk alt for fort...[8D] Været var for det meste bra, men det kom en kjempe regnbøye mens akkurat idet vi kom til festlokalet... Og det dryppet litt mens vi tok bryllupsbilder, men har hørt at noen regndråper i sløret bringer lykke[:)]

Huff da, det hørtes ikke noe særlig ut. Håper dere hadde en fin tur tross alt, og gratulerer så masse som nygift!! [:D]

God bedring... Her begynner kvalmen gradvis å slippe taket. Det går i alle fall noen timer innimellom uten at jeg er veldig kvalm. og godt er det. [:)]

Velkommen tilbake!

signerer!! [:D] 

ORIGINAL: momy

Velkommen tilbake!

signerer!! [:D] 

dobbel signerer [:D]

selvfølgelig har vi savnet deg!! [:D]  gratulere som nygift,men det var jo kjempesynd at du har fått sånn voldsom kvalme da!! [8|]  håper det gir seg snart!! [:)]  og velkommen tilbake!! klem

Back
Topp