Da er jeg tilbake:)

LaMore^

Glad i forumet
Hei alle sammen:)

Da er jeg tilbake i forumet. Har ikke vært her på 4 år. Fikk tvillinger i juli for fire år siden. Tenkte jeg skulle fortsette i forumet etter de var født men fikk rett og slett ikke tid til det, så jeg kuttet det ut. Etter at jentene mine ble født har det gått i ett sett. De er utrolig snille, men det er også travelt. Bare etter et år hjemme med mine søte små begynte jeg å studere sykepleien, og var ferdig utdannet nå i vår:) Så nå jobber jeg i et vikariat i hjemmesykepleien på 100% og vi tenkte at det passet bra å bli gravid nå:)
Så nå har jeg funnet ut at jeg er gravid igjen, testet to positive tester i går:):) Synes fortsatt det er tidlig ennå, men håper på å bli her sammen med dere. Har ikke vært hos legen ennå, men tenkte å bestille meg en legetime på mandag. I følge terminkalkulatoren her på BV er jeg nå 4 uker og 4 dager på vei med termindato den 23 august 2012:)

Gratulerer, og velkommen hit 

Tusen takk:):):):)

Gratulere å velkommen hit :D

Gratulerer med spire, og velkommen til oss!

Tusen takk igjen:):) Kjekt å være tilbake:)

Gratulerer og velkommen hit!

gratulerer og velkommen hit :D

Gratulerer og velkommen :) Hørte du til juli forumet i 2007 ? Eller ble de født for tidlig ?

Tusen takk alle sammen:)
twinkelstar: Jeg hørte vell til august forumet i 2007, fødte 1 mnd før tida - 30 juli 2007:)

Gratulere og velkommen:) Lykke til videre

Gratulerer og velkommen! :)

Tusen takk alle sammen:)
Mamii 27: Det er kjekt med tvillinger men også veldig travelt:) Så jeg satser på at det er bare 1 denne gangen:P Ikke ta dette ille opp:)

Synes det er vanskelig å holde graviditeten hemmelig, jeg er jo så lykkelig nå og har så lyst å bare si det til alle:) hehe

Ja synes jeg hadde sett navnet ditt før jeg hadde et annet nick da det var randi79. Hørte til inne på aug 07 .

Okey:) Jamen det kan jo stemme d:):)

Back
Topp