Da er jeg tilbake fra fastlegen min

VilSåGjerne

Forumet er livet
å jett om jeg ble sykemeldt...........

han sa jo da vi mistet at neste gang blir du sykemeldt i en mnd............

noe som jeg syntes var greit.......

men herre gud man..............

han sykemeldte meg heeeeeelt til 27 JULI.............. og så skal eg da av på ferie i 2 uker....... såå jeg skal ikke på jobb før i august[&:][&:][&:] kommer til å dø på meg jo.....................

jeg spurte om det var nødvendig med så lenge.......  men han ville gjøre dette skikkelig denne gangen....
han er vist veldig streng på slikt.

men kanskje jeg kommer til å be om aktiv sykemelding, så kan jeg ta litt kontorarbeid på jobb, foR det pleier å hope seg opp litt av og til. men husvasker og slikt får andre ta seg av da[:D]

ORIGINAL: *Levende Lys*

jeg spurte om det var nødvendig med så lenge.......  men han ville gjøre dette skikkelig denne gangen....
han er vist veldig streng på slikt.

men kanskje jeg kommer til å be om aktiv sykemelding, så kan jeg ta litt kontorarbeid på jobb, foR det pleier å hope seg opp litt av og til. men husvasker og slikt får andre ta seg av da[:D]

Det høres lurt ut. Kan bli ganske lenge å gå hjemme helt til august. Ikke bra for spiren det heller at mor ikke har det bra fordi hun må være hjemme [;)]

Bra legen tar dette seriøst snuppa! Nyyyt tiden. 

Godt du ble sykemeldt nå iallefall[;)] Nyt tida nå, og pass på deg selv. Så kan du heller vurdere etter hvert om du vil ha aktiv sykemelding og begynne å jobbe litt når du føler deg bedre[:D]

Lykke til[:D][:D]

ORIGINAL: Jane2

Godt du ble sykemeldt nå iallefall[;)] Nyt tida nå, og pass på deg selv. Så kan du heller vurdere etter hvert om du vil ha aktiv sykemelding og begynne å jobbe litt når du føler deg bedre[:D]

Lykke til[:D][:D]

Sign denne. [:)]

ORIGINAL: Dunn

sign

ORIGINAL: Dunn

Signerer og håper at det betyr at du får en spire i magen i sommer. Men du gjør det du føler for, tror ikke du hadde fått den sykemeldingen uten grunn. Vi har jo ulike forutsettninger i henhold til sykemeldinger ulike situasjoner og ulike arbeidsforhold. Dette fortjener du, men dersom du tar aktiv sykemelding så er sikkert det også en grei løsning.  

Back
Topp