Da er jeg tilbake fra en liten ferie:)

Anita89

Elsker forumet
Først vil jeg gratulerer dere nye som er kommet inn her på dette forumet. :) Velkommen her skal dere være.

Jeg og samboer tok oss en hyttetur til Lyngdal. Men var ikke bare, bare det. Ble nemelig syk, så kan si det sånn, at jeg lå strekk ut på sofaen. Men godt å komme seg vekk alikevel. Ellers har jeg på følelsen at noe er galt, har ikke så mye symptomer lengre. Men mensen har ikke dukket opp, så regner med at alt er bra. 

Ellers jenter? Hvordan går det med dere og spiren? :)

velkommen tilbake :) 
Er desverre ofte slik så tidlig at vi blir litt lettere syke, men tror ikke du skal tenke på at noe galt skjer.. Så lenge du ikke ha store forandringer... 
Formen går jo ofte opp og ned så vanskelig å bestemme ut i fra det. 

Lykke til videre :)

Froni skrev:
velkommen tilbake :) 
Er desverre ofte slik så tidlig at vi blir litt lettere syke, men tror ikke du skal tenke på at noe galt skjer.. Så lenge du ikke ha store forandringer... 
Formen går jo ofte opp og ned så vanskelig å bestemme ut i fra det. 

Lykke til videre :)

Tusen takk for det:)

Jeg har lest så mye om MA og er så sykt redde for at det er meg. Men en test blir vel ikke positiv hvis jeg hadde hatt det?
Heldigvis ikke lenge til jeg skal til legen :) Skal bli godt å bli ferdig med første time :)

Uff, så kjedelig å bli syk mens du var på hyttetur :-(
Håper alt er bra med lille spire selv om du ikke merker så mye til symptomer. Har det litt på samme måte selv ved at jeg har mindre symptomer nå enn tidligere. Vi får bare vente og se og satse på at alt er som det skal være :-)

Så koselig å se deg igjen :D

Hørtes godt ut å komme seg litt bort, men utrolig kjedelig at du ble syk da :/ Håper formen er bedre nå :)

Her er alt som normalt, kvalm, sliten, trøtt og ikke så mye annet ;p

MiniBolle2012 skrev:
Så koselig å se deg igjen :D

Hørtes godt ut å komme seg litt bort, men utrolig kjedelig at du ble syk da :/ Håper formen er bedre nå :)

Her er alt som normalt, kvalm, sliten, trøtt og ikke så mye annet ;p

Så koselig å høre:D Godt å være tilbake også :D

Det var veldig godt. Bare slappe av:D Begynner å bli bedre.

Huff da...Du har iallefall symptomene i orden :P 

Hehe ja det hadde ikke vært feil. Hadde nok vært mindre bekymret da:P Men skjønner deg godt at den ikke blir savnet om den forsvinner:P Håper det ikke blir lenge til, for din del :)

Velkommen tilbake. Tror ikke du skal være bekymret for at symptomene forsvinner litt. De forsvant hos meg også, men nå er de tilbake. Det går litt i bølger dette :o)

Back
Topp