Da er jeg sykemeldt...

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Var hos legen i dag og er i 40% stilling. Skal nå jobbe 3 dager i uken og se hvordan det går. Blodtrykket er fortsatt lavt og jeg går bare rundt og svimer [&:] Men får håpe det hjelper!
Er dere andre i full jobb om dagen ?

jeg er i full jobb foreløbig.. men satser på sykemelding på torsdag, da skal jeg til legen.. er såååå sliten og trøtt og svimete om dagen at det er helt utrolig...

står opp kvart på 6, morgenstell osv.. guttongen i bhg kvart på 8, jobbe fra 8 til hall 4, hente guttongen, lage middag... leke og aktivisere guttongen, legger han hall 8, og sovner selv en plass mellom 8 og ti på kvellen.. helt skutt.. [:'(]

ORIGINAL: litlå

jeg er i full jobb foreløbig.. men satser på sykemelding på torsdag, da skal jeg til legen.. er såååå sliten og trøtt og svimete om dagen at det er helt utrolig...

står opp kvart på 6, morgenstell osv.. guttongen i bhg kvart på 8, jobbe fra 8 til hall 4, hente guttongen, lage middag... leke og aktivisere guttongen, legger han hall 8, og sovner selv en plass mellom 8 og ti på kvellen.. helt skutt.. [:'(]

det hørtes slitsomt ut ja! Prøv med en 50% sykemelding så du kan jobbe bare et par dager i uken.... eller 100%. Jeg langtids sykemeldte meg nå i 40%. Klarer ikke bare være hjemme over tid. ..
Men hverdagen din hørtes slitsom ut...

om ikke fullt sykemeldt så ihvertfall delvis.. det er mitt ønske... men vi får se hva legen sier... han sier jeg har lavt blodtrykk.. sånn føles det også.. men får håpe det har bedret seg litt vertfall.. [&:]

Jeg er 100% sykemeldt 14 dager til og har vært det i 3 uker nå... Er så utrolig plaget med hodepine, vond rygg + at jeg sover neste ikke lenger. Slitsomt å gå sånn i lengden!!

ORIGINAL: KaKe

Jeg er 100% sykemeldt 14 dager til og har vært det i 3 uker nå... Er så utrolig plaget med hodepine, vond rygg + at jeg sover neste ikke lenger. Slitsomt å gå sånn i lengden!!

Huff, er ikke greit det der [&:].... Jeg får se hvordan det går med meg.... føler jeg kunne trengt en ordentlig pause men.....

ORIGINAL: Venterguttebebis:)

Huff, er ikke greit det der [&:].... Jeg får se hvordan det går med meg.... føler jeg kunne trengt en ordentlig pause men.....

Jeg syns det er bedre å gå sykemeldt ennå å stresse rundt på jobben (er mekaniker m/tunge løft og mye gåing) og ikke ha det noe godt med meg selv... Jeg skal jo ha ett liv utenom jobb også! Skulle det bli bedre, går jeg gjerne tilbake i jobb. Men akkuratt nå er det viktigere å tenke på meg selv og babyen.

ORIGINAL: KaKe

ORIGINAL: Venterguttebebis:)

Jeg syns det er bedre å gå sykemeldt ennå å stresse rundt på jobben (er mekaniker m/tunge løft og mye gåing) og ikke ha det noe godt med meg selv... Jeg skal jo ha ett liv utenom jobb også! Skulle det bli bedre, går jeg gjerne tilbake i jobb. Men akkuratt nå er det viktigere å tenke på meg selv og babyen.

Det har du helt rett i [;)] Tenk på deg selv og barnet!

P.g.a min svangerskapsdepresjon så har jag varit 100% sykemeldt 1 uke og 3 uker 50%. Ska til legen på torsdag och så får vi se hur det blir vidare.. Mår ju litt bedre igen nu så jag hoppas kunna gå upp i fulltid snart.... [:)]

Er i full jobb ennå ja.
Vanlig dag jobbing 2 kvelder i uka og 3. hver lørdag.
Men får ikke gjort mye siste timen lenger.
Vært på kontroll i dag.
Var nok desverre bekkenløsning, hadde håpet det bare var noen nerver i klem eller noe sånt.
Orker ikke å være hjemme å har ikke betemt meg for grad av sykemelding.
Har tatt meg fri i morgen, og skal ringe legen når jeg har tenkt litt.
Prøver med 20% sykemeldig først tror jeg.

Sjefen la faktisk merke til det i dag da.
Uten at jeg hadde sagt noe kalte hun meg inn på kontoret.
Spurte om jeg ikke kunne få meg en % sykemelding.
Ville ikke at jobben skulle gjøre at jeg synes svangerskapet er bare pes.
Var viktig at jeg kunne nyte tiden som gravid[:D]
Ha Ha...... noen gitt damen smile pent & bry seg boller i dag???????????????

Jeg har vært 100% sykemeldt i hele svangerskapet.Først ble jeg sykemeldt pga pollenallergi.Kunne jo ikke ta noe da jeg var gravid,og ble kjempe utslått.Jobbet igjen 2 dager,så begynnte jeg og blø.Deretter har jeg vært sykemeldt 100%.Har høyt blodtrykk,dannet anti-stoff i blodet,og i tilegg får jeg sterk smerte i magen bare jeg legger sammen litt klær.Jobber som omsorgsarebeider på en aldersheim,så stell klarer jeg nok ikke før fødselen tror jeg.Skal være aktiv fra 15 Sept,og hjelpe til med mating osv,men kan nok ikke jobbe i pleie.Blir spennende og prøve det.

jeg har hatt ferie i nesten 4 uker nå, skal begynne på jobb igjen til uka, men har bestilt time hos legen på tirsdag for å få 50% sykemelding tror jeg. jeg er så plaget med masse kynnere og vondt i ryggen for tiden[&o] også har jeg problemer med å sove. føler at kroppen min sier fra at den ikke orker at jeg skal fortsette i 100%. jobber som sykepleier på en kirurgisk post, det er slitsomt...

Håper det går bra med deg - Bare ta det stille og rolig, kun du som vet hav som mer nok for deg, ingen andre[;)]

Jeg er i fin form jobber 100%, vil fortsette med det, spesielt siden jeg har en jobb hvor jeg kan sette meg ned når jeg er sliten i ryggen og stå når det gjør for vondt å sitte.....Men det skal vel ikke bare være fantastisk å være gravid....Må jo kjennes litt på kroppen...

ORIGINAL: mhh

guttn min

Kjempesøt

Har 80% stilling i hjemmesykepleien, og er nå blitt sykemeldt 50% pga Lumbago\isjalgi. Det er mange tunge løft, og slitsomme dager. Når jeg kommer hjem har jeg en aktiv 2 åring som vil leke, og en mann som jobber mye ettermiddag\kveld.

Jobber 100%,  men om de smertene i ryggen o gbeina mine skal fortsette kommer jeg nok til å ende med sykemeldig jeg også[:'(]

Tror man har godt av redusert arbeid under svangerskapet jeg... Men all kreditt til de som klarer seg 100% [;)]

Jeg har vært sykemeldt 50% siden starten av svangerskapet, men ble 100% sykemeldt hele august+ september..  Vet ikke hvordan det blir fremover.. Klassifiserer til det de kaller "risikosvangerskap", sliter med høyt blodtrykk (som ikke vil stabilisere seg..), overvekt, blødninger.......... Har en jobb som er både fysisk og psykisk tung[;)]

Back
Topp