S
søteste
Guest
Jeg blir helt satt ut av meg selv. For jeg var så sliten i går og endte opp med å grine på kontoret til min leder. Hun sendte meg til legen og der ble jeg sykemeldt 30%.Jeg som ble friskmeldt i september også. Jobben har fungert helt supert. Men de siste dagne har jeg vært ekstremt trøtt og sliten.
Føler meg så dum, og jeg skal vedde på at jeg ikke får lov av jobben å gå opp i stilling igjen. Nå synes de vel at jeg har prøvd nok. Og jeg forstår de så godt.
Jeg har vært så stolt av meg selv som har klart 100% jobb, (jeg er kroniker)
Endelig følte jeg meg som enn jente på 28 år, frisk å fin. Nå sitter jeg her hjemme igjen. Sykemeldt. :(
Flere som har / hatt den følelsen når man ikke får til det man absolutt vill? Jeg tror det er på tide for meg å gi opp drømmen med å jobbe fullt i enn god stund framover.
Hvordan bearbeide det?
Føler meg så dum, og jeg skal vedde på at jeg ikke får lov av jobben å gå opp i stilling igjen. Nå synes de vel at jeg har prøvd nok. Og jeg forstår de så godt.
Jeg har vært så stolt av meg selv som har klart 100% jobb, (jeg er kroniker)
Endelig følte jeg meg som enn jente på 28 år, frisk å fin. Nå sitter jeg her hjemme igjen. Sykemeldt. :(
Flere som har / hatt den følelsen når man ikke får til det man absolutt vill? Jeg tror det er på tide for meg å gi opp drømmen med å jobbe fullt i enn god stund framover.
Hvordan bearbeide det?