Da er jeg stikker igjen!

jente80

Forelsket i forumet
Nå har jeg akkurat tatt 1 sprøyte,er endelig igang igjen[:D]
Hvor har dere sprøytene liggende etter at de er åpnet?

Godt at du er igang igjen da [;)] Håper denne gangen er det som skal til.. tjoho! [:D]

sååå bra [:D] hva slags sprøyte tar du? jeg tok gonal-f og jeg hadde den i kjøleskapet hele tiden

Jeg bruker og gonal f.
Jeg kan ikke huske hvor jeg hadde dem sist etter jeg hadde åpnet dem.
Skal de ligge i kjøleskapet eller kan de ligge på badet i skapet??

Jippi, da er du stikker igjen. Nå er det virkelig din tur vennen. [:)][:)][:)]

Lykke til med stikkinga vennen......[:D].
Håper alt går greit og at du får ut masse egg[:D].

de skal ligge kjølig. Jeg tok hvertfall sprøyta kl 20 hver kveld og la den i kjøleskapet [:D] hvor stor dose går du på?

Endelig[:)][:)][:)] Denne gangen må være din[:)][:)] Masse lykke til.... Krysser alt jeg har for en haug med egg[:D]

På pakningen min til gonal-f stod det at dei ikkje skulle oppbevarast kaldt (var noko nye reglar eller noko), men i romtemp til og med 25 grader eller noko[:)] Så eg oppbevarte dei på kjøkkenet i ei skuffe i romtemperatur eg[:)]

ORIGINAL: [miss]

På pakningen min til gonal-f stod det at dei ikkje skulle oppbevarast kaldt (var noko nye reglar eller noko), men i romtemp til og med 25 grader eller noko[:)] Så eg oppbevarte dei på kjøkkenet i ei skuffe i romtemperatur eg[:)]

ORIGINAL: *Bobbo*

Jippi, da er du stikker igjen. Nå er det virkelig din tur vennen. [:)][:)][:)]

Dersom det er Puregonpen, så har jeg den jeg bruker i pennen, den lå på kjøkkenbordet hos meg.

dersom du må legge den på et tryggere plass så er romtemperatur greit med den du har startet på.

Masse lykke til med eggproduksjon[:D]

Back
Topp